8310 Covers
Fra : Zurfer

Dato : 08-01-02 20:24

Nu har jeg snart være hele fyn rundt for at finde det helt hvide cover til
min Nokia 8310, og det har været uden held.
Jeg har set at de står i butikerne med det hvide cover, men kan det virkelig
passe at man ikke kan købe dette covers løst.

Hvis man kan, er der så en der gider fortælle mig hvor????

på forhånd tak.

Fra : Morten Okholm

Dato : 09-01-02 00:43

> Hvis man kan, er der så en der gider fortælle mig hvor????

Jeg har set det i en telebutik i Esbjerg, men tasterne følger ikke med...

> på forhånd tak.

Selv tak

// Morten

Fra : Anders Berg

Dato : 09-01-02 10:18

Man kan IKKE købe det hvide cover løst. De tre standard farver (rød, blå &
hvid) kan kun købes, hvis de følger med telefonen. Nokia har indtil videre kun
frigivet 6 Express covers, som sælges løst. Det står også på deres hjemmeside.
Og nej, tasterne følger ikke med. De koster 125 kr hos Nokia Conceptstore!!

Jeg har dog selv købt det Hvide cover, men det var igennem en privat person,
som havde købt telefonen i Hvid.

Mvh. Anders

Fra : Morten Okholm

Dato : 09-01-02 13:35

> Man kan IKKE købe det hvide cover løst.

Det må så være påstand mod påstand! Jeg har set det (måske i en lidt anden
udgave...)

// Morten

Fra : Anders Berg

Dato : 09-01-02 15:11

> Det må så være påstand mod påstand! Jeg har set det (måske i en lidt anden
> udgave...)

Ok, så er det bare ikke originalt det du har set. Det han prøver at finde, går
jeg udfra er et originalt Nokia cover.

Mbh. Anders

Fra : Zurfer

Dato : 09-01-02 16:34

Ja det jeg tænker på er det originale hvide cover. Det er sgu meget flot
syntes jeg, men åbentbart bare ærgeligt at jeg købte den med det lyseblå.
øv øv.
Ellers mange tak for svarene.
Hvis der er nogle der vil sælge deres hvide cover, må i meget gerne maile
mig.

Fra : Anders Berg

Dato : 10-01-02 09:06

Det lyseblå du købte den med, er det det med en turkis bagside??

Anders

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-01-02 19:57

Hej

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har set at de står i butikerne med det hvide cover, men kan det virkelig
>passe at man ikke kan købe dette covers løst.

Kig evt. på: www.gsmsquare.com

De har stort set alt af den slags, både originalt og kopivarer. Man
modtager varen ca. 4 dage efter bestilling.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Zurfer

Dato : 10-01-02 17:09

Ja det er det ned turkis baggrund,

Fra : Anders Berg

Dato : 11-01-02 11:38

"Zurfer" <zurfer@zurfer.dk> wrote in message

> Ja det er det ned turkis baggrund,

Okay, men er det ikke meget fedt???

Har selv det blå standard og hvid standard. Er glade for dem begge.

Anders

Fra : Zurfer

Dato : 11-01-02 15:31

jo det er et fedt cover, men jeg syntes bare at det hvide matcher godt med
display farven. Og så kan man desværre ikke købe det originalt med mindre
man køber en ny tlf.

Fra : Anders Berg

Dato : 12-01-02 13:35

> jo det er et fedt cover, men jeg syntes bare at det hvide matcher godt med
> display farven. Og så kan man desværre ikke købe det originalt med mindre
> man køber en ny tlf.

Det har du ret i, ret dårligt faktisk. Men prøv at gør ligesom mig. Opret en
annonce under marked, med at du vil købe et. Det tog lidt tid, men det lykkedes
mig at købe et helt nyt af en for 200 kr, så det var jo okay.

Anders