T68 Ericsson
Fra : jabbe

Dato : 08-01-02 19:37

Hejsa Gutter/Gutinder

Jeg har kigget på en T68 idag og jeg overvejer at købe den.....

Er der nogle problemer med den som gør den mindre sjov at have, udover at
tasterne er temlig små???

Cheers
Jacob

Fra : Tony

Dato : 08-01-02 20:04

> Er der nogle problemer med den som gør den mindre sjov at have, udover at
> tasterne er temlig små???

Nej - og det med tasterne vænner du dig til!

Tony

Fra : jabbe

Dato : 08-01-02 20:34

Det håber jeg også.....

For jeg blev virkelig omponeret af telefonen da jeg "legede" medden i
forretningen...

Jeg syntes selv jeg har nogle almindelige hænder, men det er sgu' ikke helt
let at ramme de rigtige taster..::(

Men jeg vil stadig tænke over det....

Hvor langt tid har du haft din???

Jabbe

Fra : Tony

Dato : 08-01-02 21:00

> Hvor langt tid har du haft din???

2 dage.

Tony

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 08-01-02 23:43

"jabbe" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gutter/Gutinder
>
> Jeg har kigget på en T68 idag og jeg overvejer at købe den.....
>
> Er der nogle problemer med den som gør den mindre sjov at have, udover at
> tasterne er temlig små???

Eneste minus jeg har oplevet er, at T9-ordbogen er irriterende langsom,
sammenlignet med min forrige telefon (N8850).

Det skulle vist været blevet bedre i den nyeste software.

Ellers er jeg ovenud tilfreds....er ellers inkarneret Nokia-bruger ( ikke
mere, efter jeg så hvor totalt rædderlige de nye modeller er, 8310 f.eks )

--
Mvh Henrik.
www.ultraviking.dk/t68

Fra : B&P

Dato : 09-01-02 10:09

> Eneste minus jeg har oplevet er, at T9-ordbogen er irriterende langsom,
> sammenlignet med min forrige telefon (N8850).
>
> Det skulle vist været blevet bedre i den nyeste software.

Har fået opdateret firmwaren i min, og det har ikke forøget
ordbogens hastighed. Men som du siger er det også eneste minus.

Var selv stemt for den nye Nokia 8310, men syntes den var for
kedelig ved siden af t68'eren.

Så kun anbefalinger herfra..

Mvh
Per.

Fra : jabbe

Dato : 12-01-02 11:03

Hvor tjecker man firmwaren henne???

Fra : jabbe

Dato : 12-01-02 11:02

Ja jeg er heller ikke så positivt stillet for NOKIA mere, og slet ikke efter
jeg har haft en T68 i hånden....

Der var engang jeg fik "kvalme" af bare ordet Ericsson, men så så jeg en
artikel om T68 og læste den bare let....

Det tændte mig ikke just. så så jeg den hos min elektronik pusher og så var
det jeg også ville have den i hånden og så var jeg solgt...
Jeg var ellers ikke så tændt på de små telefoner da jeg syntes jeg har nogle
store tykke fingre(ihvertfald for store til de små taster) men det går
såmænd upåklageligt....

Nu har jeg haft den i 3 dage og PT er der kun den sløve opdatering når man
går ind i SMS'erne, men det gør ikke så meget for det er ikke lige der jeg
bruger det meste af min tid..:)

Desværre har Ericsson jo degraderet Nicolaus Frank(ved ikke lige om det er
stavet rigtigt) Fadern til T68 pga. Sony's køb af Ericsson, og det er sgu
syndt for langt om længe have Ericsson fået en kanon trumf på hånden med
sådan en designchef.....

Jabbe

Fra : Anders HJ

Dato : 12-01-02 17:28

Der er ikke tale om et opkøb, men det er derimod bare de to selskabers
respektive mobil-afdelinger der er blevet slået sammen. Ericsson's
mobil-forretning er vist ca. tre-fire gange større end Sony's, så det skulle
snarere være omvendt, hvilket også virker sært, for aktiefordelingen i det
nye selskab er 50/50.

Anders

Fra : Christian Flintrup

Dato : 17-01-02 22:15

Henrik Aarfeldt <rivmin@rivmin.dk> wrote:

> Eneste minus jeg har oplevet er, at T9-ordbogen er irriterende langsom,
> sammenlignet med min forrige telefon (N8850).

Menuerne generelt synes jeg er langsomme. Især når SIM-kortet er
indblandet.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!