Deus ex manual
Fra : Rune Mortensen

Dato : 08-01-02 17:29

Hejsa NG

Jeg faldt lige over Deus Ex til 50.- i en rode bunke i den lokale EDB butik.
Problemet er bare nu at der var hverken kassen eller manual med. Kassen er
lidt ligemeget, men jeg vil gerne have manualen. Nogen der ved om man kan
finde den online et eller andet sted??

Jeg har hørt at spillet skulle være meget godt, men det er lidt trist ikke
at kunne spille det pga. manglende manual selv om det kun har kostet 50.-.

På forhånd tak

/Rune Mortensen

Fra : Thor

Dato : 08-01-02 18:01

HVa skal du bruge manualen til jeg har aldig brugt min

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-01-02 18:41

Enig - du bør køre den tutorial der er, og når det er sket, er der ikke
meget tilbage i manualen.

Fra : Hellfire

Dato : 08-01-02 18:55

"Rune Mortensen" <Rune@mortensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> lidt ligemeget, men jeg vil gerne have manualen. Nogen der ved om man kan

Der ligger en readme fil i Help mappen på cd'en. Med den og så den tutorial
der er i spillet er du godt hjulpet på vej.

Fra : Rune Mortensen

Dato : 08-01-02 19:59

Mange tak for hjælpen alle sammen, desværre var der en grund til at det lå i
rodebunken ... skiven fungere fandme ikke ... totalt skod ... well. back to
Lord Of Destruction

/Rune Mortensen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 08-01-02 22:17

Se det var jo noget skod - spillet er brilliant godt. Grafikken er lidt grim
(ret meget), men gameplayet opvejer den mangel fuldstændigt.

Fra : kcm

Dato : 09-01-02 00:36

"Henrik Steen Larsen" <hsl@adslhome.dk> wrote in message
> Se det var jo noget skod - spillet er brilliant godt. Grafikken er lidt
grim
> (ret meget), men gameplayet opvejer den mangel fuldstændigt.

Jeg vil faktisk driste mig til at kalde det det mest gennemførte og fængende
3D singleplayerspil overhovedet.

--
take care
kcm

Fra : Hellfire

Dato : 09-01-02 01:24

"kcm" <kcm@REMOVETHISmail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> grim
>
> Jeg vil faktisk driste mig til at kalde det det mest gennemførte og

Enig. Fed historie, og så er det ikke lige et spil, som er overstået på en
aften. Max Payne f.eks. er da også rimeligt fedt, men _alt_ for kort.