Vi er afsløret!!!
Fra : Jakob Madsen

Dato : 08-01-02 17:01

Fra : Martin Helbo

Dato : 08-01-02 19:02

He he, så mangler vi at bare at den bliver nævnt i Bogart. Det kunne være
stort!

/Martin Helbo

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 19:11

Martin Helbo skrev:

> He he, så mangler vi at bare at den bliver nævnt i Bogart.
> Det kunne være stort!

Ja, men så håber jeg dælme ikke, at folk har stemt på "Sure karklud" som
navnet på vores filmpris. Det ville ligesom påvirke troværdigheden af
vores afstemning lidt, synes jeg.

Det var i øvrigt sejt, at Ole Michelsen nævnte IMDB i seneste program.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Anders Nielsen

Dato : 08-01-02 19:16

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1fci6$89j$1@sunsite.dk...

> Ja, men så håber jeg dælme ikke, at folk har stemt på "Sure karklud" som
> navnet på vores filmpris.

*løber over i hjørnet og gemmer sig*

Fra : Martin Helbo

Dato : 08-01-02 21:35

> Det var i øvrigt sejt, at Ole Michelsen nævnte IMDB i seneste program.

I hvilken sammenhæng var det? Så det desværre ikke (har kun to kanaler
tilbage *snøft*)

/Martin Helbo

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 22:05

Martin Helbo skrev:

> I hvilken sammenhæng var det?

Han talte så vidt jeg husker om deres liste over århundredets bedste
film. Noget lignende "Der er ikke uden grund, at brugerne af IMDB har
kåret X som en af verdens bedste film."

> Så det desværre ikke (har kun to kanaler
> tilbage *snøft*)

Uha, da. Forsvinder der en kanal om dagen eller hvad?

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-01-02 17:04

> Uha, da. Forsvinder der en kanal om dagen eller hvad?

Nej, heldigvis ikke, men TvDanmark 2 lukkede for en uge siden, ikke at den
var meget ved, men når man kun har tre kanaler kan den nu godt bruges.

/Martin Helbo

Fra : Rune Zedeler

Dato : 10-01-02 14:47

Peter Bjerre Rosa wrote:

[imdb nævnt i Bogart]

> Han talte så vidt jeg husker om deres liste over århundredets bedste
> film. Noget lignende "Der er ikke uden grund, at brugerne af IMDB har
> kåret X som en af verdens bedste film."

Ja. X = Dr. Strangelove, btw.

-Rune

Fra : Rhythm

Dato : 08-01-02 22:23

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vores afstemning lidt, synes jeg.
>
> Det var i øvrigt sejt, at Ole Michelsen nævnte IMDB i seneste program.

Hvorfor ikke bare dk.kultur.film prisen ? Så ved folk at det er "rigtige"
folk som har
givet prisen og ikke en eller anden anmelder som bliver betalt for det.

Rhythm

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 23:41

Rhythm skrev:

> Hvorfor ikke bare dk.kultur.film prisen ?

Nu har vi jo sat en demokratisk afstemning i gang, og
"dk.kultur.film-prisen" er da også en af stemmemulighederne. Og selvom
det er en hemmelig afstemning, kan jeg da godt afsløre, at det netop var
dét navn, jeg satte mit kryds ved (eller scrollede ned på).

Fra : Rhythm

Dato : 09-01-02 14:26

> [...]
> det er en hemmelig afstemning, kan jeg da godt afsløre, at det netop var
> dét navn, jeg satte mit kryds ved (eller scrollede ned på).

Samme her Jeg synnes det lyder mest passende , selv om at det skulle
være hemmeligt
men nå ja , vi får det snart at vide.
Men en ting kunne man give: Sur Karklud´s prisen til den dårligste film

Mvh
Rhythm

Fra : _dentro_

Dato : 09-01-02 15:15

> [...]

var
> dét navn, jeg satte mit kryds ved (eller scrollede ned på).

Damn?! Den havde jeg vist overset.. Den skulle jeg havde haft stemt
på... Nå, men det er også ærgeligt at jeg havde stemt INDEN jeg så
Shrek, for ellers ville jeg havde stemt på den som bedste soundtrack.

_dentro_

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-02 19:13

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>
> http://film.jubii.dk/laes_nyhed.asp?id=75469

Jeg må lige høre: Har jeg forstået det rigtigt, Jakob, at man
kun kan stemme, hvis man har skrevet i nyhedsgruppen?

PS. I skrivende stund har (iflg. stemmesiden) 80 brugere
stemt, hvilket er dobbelt så mange som sidste år i alt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 08-01-02 20:20

> Jeg må lige høre: Har jeg forstået det rigtigt, Jakob, at man
> kun kan stemme, hvis man har skrevet i nyhedsgruppen?

Nej, desværre, alle kan stemme, men det var jo ikke meningen at linket
skulle offentliggøres uden for gruppen.

> PS. I skrivende stund har (iflg. stemmesiden) 80 brugere
> stemt, hvilket er dobbelt så mange som sidste år i alt.

Ja, det er gået meget hurtigt siden det kom på Jubii, jeg tror der kommet
ca. 30 stemmer i dag, og de fleste er nok desværre fra
ikke-usenet-brugere!!!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk/dvd/

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 20:36

Jakob Madsen skrev:

> Ja, det er gået meget hurtigt siden det kom på Jubii, jeg tror der
> kommet ca. 30 stemmer i dag, og de fleste er nok desværre fra
> ikke-usenet-brugere!!!

Hvad gør vi så? Sorterer dem fra, der ikke har skrevet mindst ét indlæg
her i gruppen? Eller er vi ligeglade?

Personligt generer det mig ikke, at afstemningen er mere åben end som
sådan, men lidt af idéen med en egentlig dk.kultur.film-pris går væk.
Desuden giver det mulighed for snyd.

Fra : _dentro_

Dato : 08-01-02 21:13

> Jakob Madsen skrev:

> Hvad gør vi så?

Kan vi ikke flytte den til en anden URL?

_dentro_

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 21:30

_dentro_ skrev:

> Kan vi ikke flytte den til en anden URL?

Det er nok for sent nu og vil skabe flere problemer end løsninger. Jeg
ved ikke, hvor stort problemet egentlig er? Hvor mange har mon stemt? Er
det svært at kigge afstemningsresultaterne igennem og se, om man kan
genkende navnene. Hvis der er tvivl, kan en hurtig Google Groups-søgning
jo afsløre, om man har skrevet nogen indlæg i gruppen her.

Og hvordan blev betingelserne fra afstemningen egentlig aftalt fra
starten? Hvis der ikke var klare regler om, at afstemningen kun var for
bidragydere til gruppen, ville jeg blive ret sur, hvis min stemmeseddel
blev kendt ugyldig, fordi jeg måske havde fulgt gruppen i en måneds tid
uden dog selv at have skrevet nogen indlæg.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 08-01-02 22:13

Hej "Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> [...]
>genkende navnene. Hvis der er tvivl, kan en hurtig Google Groups-søgning
>jo afsløre, om man har skrevet nogen indlæg i gruppen her.

Afhængig af hvor mange der stemmer, så kan det hurtigt blive tungt.
Det tager ikke ret mange sekunder at lave noget email/navn høstning
fra gruppen og det kan man jo relatere til stemmelisten.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-01-02 02:32

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote in message
> Afhængig af hvor mange der stemmer, så kan det hurtigt blive tungt.
> Det tager ikke ret mange sekunder at lave noget email/navn høstning
> fra gruppen og det kan man jo relatere til stemmelisten.

....udover at en del kører med noget spam-blokade. Det skal man måske også
skrive, når man stemmer?

/Nikolaj

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-01-02 06:57

Hej "nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk>

>...udover at en del kører med noget spam-blokade. Det skal man måske også
>skrive, når man stemmer?

Det er klart at hvis man ikke har en unik nøgle så er det besværligt
(læs: kræver manuel filtrering). Men det kan måske være en idé til
næste gang hvor man skal skrive den email-adresse man skriver under på
usenet - også hvis den er invalideret "ingen@mail.til.mig" eller med
spamblot "larsnejtaktilspamkim@mail.com".

Men det tager som sagt ikke ret lang tid at trække navne/adresser ud
fra gruppen, så hvis der er generel tillid til at votemaster ikke
misbruger det adressearkiv, og ikke selv kan lave udtrækket, kan jeg
såmænd godt påtage mig opgaven at lave det.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-02 08:54

> [...]
> misbruger det adressearkiv, og ikke selv kan lave udtrækket, kan jeg
> såmænd godt påtage mig opgaven at lave det.

Ja tak.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 09-01-02 23:55

Hej "Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk>

>Ja tak.

Jeg har lavet et udtræk baseret på ~16k artikler for 1½ år;
liniebaseret kommasep flad db i formatet: email,full_name.

C:\Perl>type dk.kultur.film-users.txt | find /c "@"
1478

Hvem skal det sendes til?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-01-02 09:50

> [...]
> Jeg har lavet et udtræk baseret på ~16k artikler for 1½ år;
> liniebaseret kommasep flad db i formatet: email,full_name.

Jeg ved ikke, hvad alt det betyder, så det er ikke oplagt for
mig at melde mig frivilligt

(Du kunne også "få lov" selv at sammenligne med stemmelisten,
når vi kommer så langt?)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 10-01-02 17:12

> Jeg har lavet et udtræk baseret på ~16k artikler for 1½ år;
> liniebaseret kommasep flad db i formatet: email,full_name.

> [...]

Jeg er sgu heller ikke helt sikker på hvad det er, men du må da gerne sende
mig en kopi!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 10-01-02 19:07

Hej "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>

>Jeg er sgu heller ikke helt sikker på hvad det er, men du må da gerne sende
>mig en kopi!

Det er såmænd blot en kommasepareret liste med 1478 unikke adresser.
Jeg fik det måske skrevet en anelse mere kryptisk end nødvendigt. Jeg
har mailet det til Jer begge.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Wolfgang

Dato : 13-01-02 19:28

> Jeg har lavet et udtræk baseret på ~16k artikler for 1½ år;
> liniebaseret kommasep flad db i formatet: email,full_name.

Det er vel ikke helt rimeligt, at du laver det _før_ deadline for
afstemningen?

/w

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 13-01-02 19:34

Hej "Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet>

>Det er vel ikke helt rimeligt, at du laver det _før_ deadline for
>afstemningen?

Det var sådan set mest for at se om det kunne bruges. Jeg har ikke
hørt mere fra de to jeg sendte det til, men hvis de vil have en
ajourført liste så må de jo henvende sig.

Bortset fra det er det ikke mig der står for optællingen.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-01-02 01:24

> [...]
> ajourført liste så må de jo henvende sig.
>
> Bortset fra det er det ikke mig der står for optællingen.

Jeg har faktisk ikke modtaget listen!

Afstemningen er slut, men jeg venter lige med at offentliggøre resultaterne
til jeg har en klar aftale med Peter.

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 14-01-02 17:28

Hej "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>

>Jeg har faktisk ikke modtaget listen!

Næh, åbenbart er jeg kommet til at skrive peters email ind to gange.
Du kan få listen fra peter eller du kan sige hvis du vil have en
opdateret.

>Afstemningen er slut, men jeg venter lige med at offentliggøre resultaterne
>til jeg har en klar aftale med Peter.

Og hvis du slet ikke vil bruge den så er det også helt fint med mig.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-01-02 18:33

> Næh, åbenbart er jeg kommet til at skrive peters email ind to gange.
> Du kan få listen fra peter eller du kan sige hvis du vil have en
> opdateret.

Jeg har fået listen af Peter nu.

> Og hvis du slet ikke vil bruge den så er det også helt fint med mig.

Nu har jeg brugt den og der røg faktisk kun 20 brugere!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-01-02 10:16

Lars Kim Lund <larskim@mail.com> writes:

> Det er klart at hvis man ikke har en unik nøgle så er det besværligt

Jeg vil næsten tro, at der ikke er nogen, der har været involveret i
det her, der fremover vil klage sig over, at man i sin tid opgav
afstemninger om nye grupper ovre i dk.admin

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 08-01-02 23:33

Øv-bøv.

> [...]
>
> Personligt generer det mig ikke, at afstemningen er mere åben end som
> sådan, men lidt af idéen med en egentlig dk.kultur.film-pris går væk.

Hvis det er muligt, synes jeg, vi skal sortere fra. Lars Kim Lund
skriver, at det ikke tager mange sekunder, så nogen må vel kunne
afse tiden. Især er jeg enig i det sidste, du skriver: Grunden til at
vi har lavet afstemningerne er, at vi gerne vil vide, hvilke film der
er bedst ifølge gruppens brugere. Naturligvis er en gruppes brugere
en mangeartet størrelse, men folk, der læser på Jubii og aldrig
besøger gruppen, er ikke blandt dem.

Peter Bjerre Rosa skrev i et andet indlæg:
> [...]
> blev kendt ugyldig, fordi jeg måske havde fulgt gruppen i en måneds tid
> uden dog selv at have skrevet nogen indlæg.

Klare regler kan jeg ikke sige der var. Så det er selvfølgelig en
relevant betragtning, men også noget, jeg er villig til at se bort fra.
Desuden kan sådanne læsere jo finde ud af det nu og stadig nå at
skrive et indlæg til gruppen.

Så jeg foreslår:
1) Når afstemningen er færdig, sorteres så godt som muligt,
således at kun stemmer fra skribenter i gruppen (minimum et indlæg
på et eller andet tidspunkt) tælles med.
2) Jakob flytter om muligt siden lidt og poster linket her i gruppen
og tilføjer på siden en notits om, at kun deltagere i dk.kultur.film
kan deltage, og at linket til siden ikke må videredistribueres.
3) Jeg skriver en mail til Jubii og beder dem venligt om at fjerne
artiklen, uanset at det sikkert var meget velment.

Okay?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 23:48

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Hvis det er muligt, synes jeg, vi skal sortere fra. Lars Kim
> Lund skriver, at det ikke tager mange sekunder, så nogen må
> vel kunne afse tiden.

Det er nu ikke det, Lars Kim Lund skriver. Tværtimod skriver han, at
opgaven kan blive tung, og at det ikke tager mange sekunder at snyde
alligevel.

> Så jeg foreslår:
> 1) Når afstemningen er færdig, sorteres så godt som muligt,
> således at kun stemmer fra skribenter i gruppen (minimum et
> indlæg på et eller andet tidspunkt) tælles med.

Et godt forslag, men jeg er stadig betænkelig ved, at den regel ikke
eksisterede ved afstemningens start. Men hvis det kræver hjælp at
sortere navnene, melder jeg mig gerne frivilligt.

> 2) Jakob flytter om muligt siden lidt og poster linket her i
> gruppen og tilføjer på siden en notits om, at kun deltagere i
> dk.kultur.film kan deltage, og at linket til siden ikke må
> videredistribueres.

Ja, hvis Jakob har tid til det, er det også et forslag, jeg vil støtte.

> 3) Jeg skriver en mail til Jubii og beder dem venligt om at
> fjerne artiklen, uanset at det sikkert var meget velment.

Det synes jeg måske er lidt bombastisk. Du kan vel ikke forhindre dem i
at skrive en artikel om vores afstemning - faktisk burde vi være lidt
stolte over at blive nævnt i medierne (selvom Jubii måske ikke er
jordens højest estimerede nyhedsformidler). Men du kan da godt skrive
til dem og evt. bede dem fjerne linket eller gøre opmærksom på, at
afstemningen kun er for brugere af dk.kultur.film.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-02 08:47

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>
> Men du kan da godt skrive
> til dem og evt. bede dem fjerne linket eller gøre opmærksom på, at
> afstemningen kun er for brugere af dk.kultur.film.

Gjort.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Thomas Laursen

Dato : 11-01-02 19:09

> [...]
>
> Personligt generer det mig ikke, at afstemningen er mere åben end som
> sådan, men lidt af idéen med en egentlig dk.kultur.film-pris går væk.

Jeg synes ikke bare ike kan sortere dem fra der ikke skriver i gruppen.
Jeg er en meget flittig læser af gruppen, men jeg har slet ikke den
kæmpe ekspertise, som nogle af brugerne herinde besidder. Jeg elsker
bare film og vil gerne sætte mit præg på dk.kultur.film prisvinderen!!

--
Med Venlig Hilsen

/iceman

Thomas Laursen
iceman@biteme.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-01-02 11:35

"Thomas Laursen" <iceman@biteme.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kæmpe ekspertise, som nogle af brugerne herinde besidder. Jeg elsker
> bare film og vil gerne sætte mit præg på dk.kultur.film prisvinderen!!

Det forstår jeg godt, Thomas. Problemet er jo bare, at alle og enhver kan
påstå, at de har læst med siden tidernes morgen. Det er ikke rigtigt til at
kontrollere, og et eller andet sted skal vi jo sætte en grænse.

Jeg synes nu ikke, du skal have forbehold for at skrive her i gruppen. Nogle
af os kan godt gå i selvsving og kaste omkring sig med kryptiske fagord (det
er mest mig selv, jeg hentyder til), men gruppen er altså til for alle. Der
må være plads til at enhver kan bidrage på sit eget niveau.

Det eneste, vi nok ikke er så gode til, er indlæg som "jeg synes, den film
er god" eller "jeg synes, den film stinker af mugne bananer". Det er bedre
at fortælle hvorfor - hvad du kan eller ikke kan lide. Det er sådan noget,
der kommer diskussioner ud af, og det er jo det, vi er her for.

MVH
Jens

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-02 21:21

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk>

> Det forstår jeg godt, Thomas. Problemet er jo bare, at alle og enhver kan
> påstå, at de har læst med siden tidernes morgen. Det er ikke rigtigt til at
> kontrollere, og et eller andet sted skal vi jo sætte en grænse.

Enig. Hvis vi prøver at sortere, er der ikke anden måde end at
sortere dem væk, som ikke har skrevet herinde overhovedet
(i en passende lang periode). Thomas har i øvrigt løst sit eget
problem ved at skrive et indlæg, og det vil være nok.

Hvis andre skulle læse med i gruppen uden lyst til at skrive i den,
må de også gerne bare sende en e-mail til mig f.eks. og skrive,
at de alligevel gerne vil have deres stemme taget i betragtning.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 08-01-02 20:52

On Tue, 8 Jan 2002 20:19:38 +0100, "Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk>
wrote:

>Nej, desværre, alle kan stemme, men det var jo ikke meningen at linket
>skulle offentliggøres uden for gruppen.

Det er vel også lidt svært at sige hvem der må. For hvor mange indlæg
skal man lave til gruppen før man må stemme, osv??? Det er bare
ærgeligt hvis det bliver spredt for meget. Hvis ikke det bliver
besværligt, skulle man måske næste år tilmelde sig først. Men hvordan
det skal administreres kan jeg ikke forestille mig. Og hvad gør man så
hvis Bo W. lige pludselig vil stemme????

Fra : Jakob Madsen

Dato : 08-01-02 21:11

> Det er vel også lidt svært at sige hvem der må. For hvor mange indlæg
> skal man lave til gruppen før man må stemme, osv???

Ja, det kan hurtigt gå galt. Man kan jo sådan set også have fulgt med
gruppen uden at have postet indlæg (jeg fulgte selv med i nogle uger inden
jeg begyndte at deltage i debatten!)

Det er bare
> ærgeligt hvis det bliver spredt for meget.

Helt enig!

> Hvis ikke det bliver
> besværligt, skulle man måske næste år tilmelde sig først. Men hvordan
> det skal administreres kan jeg ikke forestille mig.

Nej, det kan jeg heller ikke, jeg kan desværre ikke automatisk tjekke om en
bruger har skrevet beskeder i gruppen.

Og hvad gør man så
> hvis Bo W. lige pludselig vil stemme????

Det skal han da have lov til *g*

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : HKJ

Dato : 08-01-02 22:03

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> Nej, det kan jeg heller ikke, jeg kan desværre ikke automatisk tjekke om
en
> bruger har skrevet beskeder i gruppen.

Ide til brug næste år:

Indfør et dagens password som bliver postet hver morgen i gruppen, folk uden
dette kan ikke stemme. Så er det i det mindste nødvendigt at se hvad
dk.kultur.film er for at kunne stemme.

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 08-01-02 22:26

> Og hvad gør man så
<snip>

Kunne du ikke flytte adressen, og så poste den her i gruppen. Så behøver man
ikke at have skrevet nogle indlæg for at stemme, bare man tjekker gruppen er
man opdateret.
- Nicolai

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 08-01-02 22:45

> [...]
> >

> Ja, det er gået meget hurtigt siden det kom på Jubii, jeg tror der kommet
> ca. 30 stemmer i dag, og de fleste er nok desværre fra

Det var præcis det vi frygtede - jeg foreslår at den næste bliver lavet
helt lukket. Det er selvfølgelig meget sjovt, at omverdenen er med, men
så kunne vi næsten ligeså godt snakke om de 'store' awards istedet for.

Nå men lad os nu se.

MVH ANR

"Kill my boss! Do I dare live out the american dream?"
-Homer Simpson

Fra : zcully

Dato : 08-01-02 22:33

Ååååååååårh hvor stort *S*
Jeg må straks ind og stemme.

/Zcully

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 08-01-02 23:50

zcully skrev:

> Ååååååååårh hvor stort *S*

Næh, det er tværtimod en lille, lukket afstemning, der skal give et prej
om gruppens syn på filmåret 2001.

> Jeg må straks ind og stemme.

God idé.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 09-01-02 00:21

Indtil vi finder en løsning vi kan enes om er siden flyttet til:

http://zoidberg.dk/film/film2001.asp

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Jesper Winding

Dato : 09-01-02 00:52

God idé - hvordan ser det lige nu, antal stemmer altså - kunne du ikke liste
antallet af stemmer hver dag, jeg var da lidt overrasket over at der var 80
der havde stemt.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 09-01-02 02:48

On Wed, 9 Jan 2002 00:51:39 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@privat.dk> wrote:

>God idé - hvordan ser det lige nu, antal stemmer altså - kunne du ikke liste
>antallet af stemmer hver dag, jeg var da lidt overrasket over at der var 80
>der havde stemt.

Det lyder godt nok af mange. Og jeg har ikke engang stemt endnu. Jeg
venter lige, for jeg skal se Lotr: Fotr i weekende, og det kunne jo
være at den var så god som (nogle) folk jo påstår.
Mht, Jubii, så gør det da ikke noget at de omtaler afstemningen.
Problemet er vel at de giver et link, og at almindelige folk tror at
de kan stemme. Det ville da ikke gøre noget om de offentligegjorde
resultatet?
mvh Thomas

Fra : Tenzel Kim

Dato : 09-01-02 06:48

Jakob Madsen wrote:

> Indtil vi finder en løsning vi kan enes om er siden flyttet til:
>
> http://zoidberg.dk/film/film2001.asp

God ide. Hvad har du gjort ved den gamle link-adresse? En god ide ville
måske være at nævne prisen på denne side nu da Jubii har offentliggjort
den og så udnytte denne omtale ved at sige at det er en pris oprettet af
brugerne på dk.kultur.film og kun er tiltænkt for folk derfra og
derefter henvise folk til usenet så de kan finde vej hertil og blive en
del af gruppen.

Bare en ide.

Tenz.

Fra : Jesper

Dato : 09-01-02 14:10

Så er linket fjernet. Jeg beklager meget at min historie har skabt
problemer, næste gang skal jeg nok spørge før end jeg bringer den slags
nyheder her fra gruppen.

Jesper

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-01-02 14:39

Jesper skrev:

> Jeg beklager meget at min historie har skabt
> problemer, næste gang skal jeg nok spørge før
> end jeg bringer den slags nyheder her fra gruppen.

Som sagt synes jeg, det er fint, at der kommer lidt opmærksomhed på
vores gruppe fra "verden" omkring os, men i netop dette tilfælde havde
det været mest hensigtsmæssigt at vente, til afstemningen var slut.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-02 15:08

> [...]
> vores gruppe fra "verden" omkring os, men i netop dette tilfælde havde
> det været mest hensigtsmæssigt at vente, til afstemningen var slut.

Enig i begge dele.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 09-01-02 17:42

On Wed, 9 Jan 2002 15:07:59 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
<brandt@etklikherfra.dk> wrote:

>"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

>Enig i begge dele.

Og hvordan kommer jeg(der af og til har skrevet herinde) så til at
stemme?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-01-02 19:02

Anders H. Jørgensen skrev:

> Og hvordan kommer jeg(der af og til har skrevet herinde) så
> til at stemme?

Velsagtens ved at gå ind på siden http://zoidberg.dk/film/film2001.asp
og slå sig løs.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-02 23:35

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> Velsagtens ved at gå ind på siden http://zoidberg.dk/film/film2001.asp
> og slå sig løs.

Du kom først - men det var godt nok på marginalerne!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 09-01-02 23:43

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Du kom først - men det var godt nok på marginalerne!

Ja, tak for kampen! Det bliver spændende at se, om jeg kan holde
føringen næste gang, der bliver stillet et spørgsmål, vi begge to kan
besvare! ;)

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-01-02 19:03

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com>
> Og hvordan kommer jeg(der af og til har skrevet herinde) så til at
> stemme?

Du går ind på

http://zoidberg.dk/film/film2001.asp

og stemmer.