Windows xp dk genstarter!
Fra : Baun666

Dato : 08-01-02 16:41

Soltek sl 75 drv2

jeg har slået det der genstart fra i xp men den kommer med den blå skærm!!!
hvad skal jeg gøre for at den ikke kommer mere
Der står i den blå skærm
irql not less or equal!!!??
hvad betyder det?
jeg har et netkort og onboard lyd
+agp gforce 2 mx 400 grafikkort

har instal de nyeste 23.10 fra Nvidia
og via4in1 4.37

Fra : Jesper Laursen

Dato : 08-01-02 18:53

Prøv en anden driver til dit grafikkort....ellers prøv at pille din pci-kort
ud......

Fra : Sporten

Dato : 08-01-02 18:55

> [...]
skærm!!!
> hvad skal jeg gøre for at den ikke kommer mere

Hvis dit netkort er i de PCI port lige under AGP porten,
så prøv at flytte det til en anden PCI port. da AGP porten og den første PCI
port i mange tilfælde deler IRQ. det kan i nogen tilfælde give problemer.

hvis det ikke løser dit problem, så prøv at skifte til en anden driver fra
Nvidia. da der har været lidt problemer med v23.10.

MVH.
Sporten