Blade 2 helt ærlig!!!
Fra : mikey

Dato : 08-01-02 15:53

Jeg ved ikke om i har set traileren med blade 2 den poplulære vampyr film
som kom frem for et par år siden tarcket bloodbath blev et hit blandt techno
folket, og nu er 2 så kommet på trailer og helt ærligt sikke en skuffelse!!!
, hvis du/ i synes den ser fed ud så vær lige sød at forklare hvorfor og
brug ikke den der jamen produceren er sej og han laver ikke andte end gode
film , nope den går ikke!!!!.
så tjek den ud her på og så kom lige med en kommetar
http://www.apple.com/trailers/newline/blade_2.html

og hvorfor kan de ikke fidne ud af lave en ordenligt 2er når de beslutter
sig for at lave en????
synes det er sådan alt for tit.
mvh adrian mikkelsen denmark

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 16:17

Det ser ud til der bliver gjort meget brug af CGI effekter, hvilket er en
skam da det ses lidt for tydeligt.

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 19:51

A long time ago in a galaxy far, far away....
Per Kristensen wrote:

>Det ser ud til der bliver gjort meget brug af CGI effekter, hvilket er en
>skam da det ses lidt for tydeligt.

Etteren var da også fyldt med forholdsvis teknisk dårligt CGI.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 08-01-02 20:46

On Tue, 08 Jan 2002 19:51:15 +0100, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

>A long time ago in a galaxy far, far away....

>Etteren var da også fyldt med forholdsvis teknisk dårligt CGI.
Men det var en fed film!! Ren kult

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 21:31

Morten Bowman Hansen wrote:

>Men det var en fed film!! Ren kult

Absolut!

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-01-02 01:53

wrote:

>Etteren var da også fyldt med forholdsvis teknisk dårligt CGI.

"Dårligt", vel i forhold til at skulle lave det "realistisk" (altså få
blod til at ligne blod, etc.). Men Blade er jo en tegneseriefilm, og
siger man det et par hundrede gange til sig selv, før man ser den,
hjælper det klart på oplevelsen - også hvad angår effekterne.

--
- Peter Brodersen

Fra : Claus Nielsen

Dato : 08-01-02 17:58

>, hvis du/ i synes den ser fed ud så vær lige sød at forklare hvorfor og
>brug ikke den der jamen produceren er sej og han laver ikke andte end gode
>film , nope den går ikke!!!!.

Hvis du synes den ser dårlig ud, så vær venlig at begrunde det. På
forhånd tak. :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Tenzel Kim

Dato : 08-01-02 18:54

Claus Nielsen wrote:

> Hvis du synes den ser dårlig ud, så vær venlig at begrunde det. På
> forhånd tak. :)

Enig. Ikke dermed sagt at jeg syntes den ser fed ud men det er en
utrolig kort teaser og man får egentlig ikke rigtigt nogen ide om hvad
den egentlig går ud på så jeg vil vente med at tage stilling til jeg har
set en længere trailer om hvorvidt jeg syntes den ser interessant ud
eller ej.

Minority Report teaseren derimod gør utrolig godt brug af de få
øjeblikke og udfra den trailer ser jeg sku frem til den film.

Tenz.

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 19:50

mikey wrote:

>Jeg ved ikke om i har set traileren med blade 2 den poplulære vampyr film
>som kom frem for et par år siden tarcket bloodbath blev et hit blandt techno
>folket,

Så du påstår altså, at filmen blev en succes efter at nummeret slog
igennem? Og ikke omvendt.

Iøvrigt hedder nummeret ikke Bloodbath. Den korrekte titel er New
Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix).

>og nu er 2 så kommet på trailer og helt ærligt sikke en skuffelse!!!

For det første er det en teaser. Den endelige biograftrailer er ikke
ude endnu. For det andet, har den været ude i noget tid, så du er lidt
sent på den.

[snip]

Fra : Rhythm

Dato : 08-01-02 22:12

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Iøvrigt hedder nummeret ikke Bloodbath. Den korrekte titel er New
> Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix).

Det er heller ikke rigtigt , korrekt er:
Aquagen - Phat Bass som trykkes af imens at de danser under de dyser der
spreder
blod istedet for vand

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 22:43

Rhythm wrote:

>Det er heller ikke rigtigt , korrekt er:
>Aquagen - Phat Bass som trykkes af imens at de danser under de dyser der
>spreder blod istedet for vand

Nej... Aquaqen har bare "lånt" basslinen.

Fra : Morten DH

Dato : 08-01-02 22:51

> Det er heller ikke rigtigt , korrekt er:
> Aquagen - Phat Bass som trykkes af imens at de danser under de dyser der
> spreder
> blod istedet for vand

Jo det er faktisk rigtigt, New Order - Confusion (Pump Panel Reconstruction
Mix) - præcis hvad der står bag på soundtrack'et til filmen...

Der findes mange forskellige mix der bruger en stor del af det men sådan er
det jo når noget er for sejt...

Bloodbath - er titlen på den scene på dvd'en (og laserdisken) hvor musikken
starter...

Fra : Rhythm

Dato : 09-01-02 14:23

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> det jo når noget er for sejt...
>
> Bloodbath - er titlen på den scene på dvd'en (og laserdisken) hvor

Det var som , er der lavet et album med New Order som har sådanne
hårdtpumpene
tracks på ?
Jeg tænker bare på de gamle 12" jeg har stående med Blue Monday , The Beach
og
True Faith på , så tænker man ikke just trance eller techno style musik.

Mvh
Rhythm

Fra : CybaMerc

Dato : 09-01-02 18:13

Rhythm wrote:

>Det var som , er der lavet et album med New Order som har sådanne
>hårdtpumpene tracks på ?

Det tror jeg ikke, du skal regne med. Så skal der da være udgivet et
album udelukkende med remixes af New Order-numre.

[snip]

Fra : Rhythm

Dato : 10-01-02 15:40

> A long time ago in a galaxy far, far away....

> Det tror jeg ikke, du skal regne med. Så skal der da være udgivet et
> album udelukkende med remixes af New Order-numre.

Jeg HAR dælme fundet et New Order album med alle de hårde numre på:
New Order - The rest of New Order. Den indeholder:
World (Perfecto mix)
Blue Monday (Hardfloor mix)
True Faith (Sheep Pettibone remix)
Confusion (Pump panel reconstruction mix)
Touched by the hand of god (Biff & Memphis remix)
Bizarre love triangle (Armand Van Helden mix)
Ruined in a day (K-Klass remix)
Regret (Fire Island mix)
Age of consent (Howie B. remix)
Spooky (Magimix)

Så nu er det bare ud at hitte den.

Mvh
Rhythm
Link: http://www.neworderonline.com/album.asp?release_id=12

Fra : CybaMerc

Dato : 10-01-02 19:21

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rhythm wrote:

[snip]

>Så nu er det bare ud at hitte den.

Du skal nok ikke regne med 11 numre i stil med Pump Panel remixet. Det
lægger listen af remixere ihvertfald ikke umiddelbart op til... men
interessant ser det da ud.

Fra : Morten DH

Dato : 11-01-02 00:15

> Du skal nok ikke regne med 11 numre i stil med Pump Panel remixet. Det
> lægger listen af remixere ihvertfald ikke umiddelbart op til... men
> interessant ser det da ud.

Downloaded det på et tidspunkt for at høre om der var mere i stil med
confusion mixet; men jeg slettede det igen - svjh var det fordi der ikke
rigtig var andet af den kaliber men smag er jo som bekendt forskellig...

Fra : Rhythm

Dato : 11-01-02 14:17

> Downloaded det på et tidspunkt for at høre om der var mere i stil med
> confusion mixet; men jeg slettede det igen - svjh var det fordi der ikke
> rigtig var andet af den kaliber men smag er jo som bekendt forskellig...

Jeg var så heldig at man kan få lov til at høre numrene på New Orders
hjemmeside
dog i ringe kvalitet for at man ikke skal grabbe og brænde numrene til cd

Jeg synnes dog at numrene lød ret godt.
Nå ja linken til tracksne er (hvis nogen vil være med på en lytter):
http://www.neworderonline.com/mmedia.asp
De er dog ikke albums opdelt alle numrene så det er med at holde ørerne
stive.
Pladen skal ihvertfald hjemkøbes hos mig hvis jeg kan finde den.

Mvh
Rhythm

Fra : Ole Kofoed

Dato : 12-01-02 03:35

"mikey" <lander105@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
og
> brug ikke den der jamen produceren er sej og han laver ikke andte end

Instruktøren Guillermo del Toro er sej (har endnu ikke skuffet mig, gad
vide om han kan lave dårlige film), etteren var sej og Ron Pearlman er
med, så jeg ser frem til filmen.

Mvh.

Ole