Sletning af en NEt konto hos Tiscali?
Fra : Chingachgook

Dato : 08-01-02 15:52

hvordan sletter man en alm. net konto hos tiscali? jeg har adsl, og
tilmeldte mig til en netkonto for at få en e-mail adresse, men nu benytter
jeg mig ikke af den alligevel. Hvor/Hvordan sletter man sin konto? jeg har
ikke brugt kontoen udover e-mailen, dvs. ingen surfing med alm. analoge
modems!

/Chingachgook

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-01-02 17:14

> hvordan sletter man en alm. net konto hos tiscali? jeg har adsl, og
> tilmeldte mig til en netkonto for at få en e-mail adresse, men nu
> benytter jeg mig ikke af den alligevel. Hvor/Hvordan sletter man sin

Juli 2000 holdte jeg op med at bruge min. Men idag virker min mail ganske
udemærket, og jeg modtager alle Tiscali's nyhedsbreve mm.

Jeg tror den eneste måde at opsige på, er via skriftlig opsigelse. Men da
du ingen udgifter har ved det, hvorfor så ikke bare glemme alt om den?

Fra : Chingachgook

Dato : 08-01-02 17:27

tjaa det kunne jeg ligeså godt ;)

Fra : Nick Christensen

Dato : 08-01-02 18:00

> tjaa det kunne jeg ligeså godt ;)

Tiscali sletter dig nok, den dag de rydder op op i in-aktive brugere.

Fra : Christian Flintrup

Dato : 08-01-02 19:10

Nick Christensen <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> wrote:

> Jeg tror den eneste måde at opsige på, er via skriftlig opsigelse. Men da
> du ingen udgifter har ved det, hvorfor så ikke bare glemme alt om den?

Nu vi taler om det: Er der kvota på nogle af jeres tiscali-ftp'er? Jeg
opdagede, at jeg på et tidspunkt havde over 200 MB liggende på min ftp
.... :)

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!