Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Monitor rep KFC
Fra : Martin G. Berg

Dato : 08-01-02 15:18

Hej
Jeg har en CB6748sl den er holdt op med at køre automatiske
opløsningsskift.
Den plejede at komme med en masse klik når den startede op nå den skiftede
mellem 800*600 og 1280*1024 som jeg kørte med på skrivebordet. Når jeg
starter op nu er win billedet helt smalt indtil den kommer ud på
skrivebordet på 1024*768 så passer billedet fordi det har jeg justeret den
til, men kører jeg et spil der skal kører i 800*600 går der kage i det hele
og billedet bliver smalt igen. Der plejede den at komme med nogle kliks og
så slog den selv om.

Nogen der har nogle ider til hvad der kan være sket??

Hilsen Martin

Fra : thguaa

Dato : 04-02-02 11:10

"Martin G. Berg" skrev d. 08-01-02 15:18 dette indlæg :
> [...]
kliks og
> så slog den selv om.
>
> Nogen der har nogle ider til hvad der kan være sket??

Hej Martin

Jeg har et forslag til hvad du kan prøve.
Nu er det godt nok ved at være et stykke tid siden jeg sidst har rodet
med KFC skærme(3½ år) , men hvis jeg gætter rigtigt så er det en med
OSD(On screen display) og ikke med LED (Vist 6 dioder i fronten)
Men du skal slukke skærmen og så trykke 2 af knapperne i bund, og så
tænde skærmen mens du holder kanpperne i bund. Men jeg kan desværre ikke
huske hvilken knapper du skal trykke på. Men jeg kan huske at OSD menuen
ændre sig lidt, når du har ramt de rigtige knapper.
Prøv dig frem

mvh. Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-02-02 12:34

Hej!

thguaa wrote:

> [...]
> huske hvilken knapper du skal trykke på. Men jeg kan huske at OSD menuen
> ændre sig lidt, når du har ramt de rigtige knapper.

Hvad er formålet med denne "operation"? Er det en nulstilling af nogle settings
e.lign.?

--
Mvh, Kim Voss Schrader