Font str.
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 08-01-02 15:03

Hej

Jeg har installeret et program der har ændret font størrelsen i min browser.
Jeg har afinstalleret det igen, men font størrelsen er stadig den samme.

Hvordan ændre jeg den tilbage ?

--
Hilsen AHJ

Fra : Bille1948

Dato : 08-01-02 15:28

"Anders Holm Jensen" skrev d. 08-01-02 15:03 dette indlæg :
> [...]
browser.
> Jeg har afinstalleret det igen, men font størrelsen er stadig den

I IE 6.0 og sikkert også tidligere, Vis, Tekststørrelse, og så vælg den
du vil se.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders Holm Jensen