Shaolin Soccer - kinesisk kung-fu fodbold ~
Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 14:37

Hvis ikke du har set "Shaolin Soccer" endnu, så gør det hvis du har chancen.
Den er genial morsom og har de vildeste effekter. Den handler om nogle
Shaolin munke, som begynder at spille fodbold. De kan sparke vildt hårdt.

Ps. har nogen set den på DVD nogen steder?

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 08-01-02 14:54

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> [...]
> Shaolin munke, som begynder at spille fodbold. De kan sparke vildt hårdt.
>
> Ps. har nogen set den på DVD nogen steder?

Nej desværre, men jeg har heller ikke kunnet finde titlen på den, og har
ikke tænkt nærmere over den siden jeg så noget af den på en båd i Malaysia i
sommers, genialt morsom på sin egen måde....

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : Ole Kofoed

Dato : 08-01-02 14:57

"Søren Hjelholt" <hjelholt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Malaysia i
> sommers, genialt morsom på sin egen måde....

Rigtig munter film, en af mine favoritter fra 2001. Den er indtil videre
kun udgivet i Hong Kong og kan bestilles hos http://www.asian-movies.dk
eller direkte fra Hong Kong.

HongKong filmeksperten Henrik Rytter har anmeldt DVD'en på min
hjemmeside:

http://www.dvd-basen.dk/soccer.php3

Mvh.

Ole

Fra : Rasmus

Dato : 08-01-02 15:59

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> Ps. har nogen set den på DVD nogen steder?

Øøøh - vi har da haft den i 3 måneder tror jeg (c:
MVH
Rasmus
Axel Music

Fra : John Hinge

Dato : 08-01-02 17:21

On 08 jan 2002 Rasmus was heard to say:

O shaolin Soccer
> Øøøh - vi har da haft den i 3 måneder tror jeg (c:

Ku i så ikke få jer en webside med købsmulighed ?
Der er faktisk en verden udenfor valby bakke

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-01-02 17:56

"Rasmus" <rasmus@axelmusic.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
>
> Øøøh - vi har da haft den i 3 måneder tror jeg (c:

Det samme hos Laserdisken i Aalborg.

Thomas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-01-02 16:33

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> writes:

> Ps. har nogen set den på DVD nogen steder?

Jeps. Den ligger på mit stuebord.
--
Peter B. Juul, o.-.o "I am a Bear of Very Little Brain,
The RockBear. ((^)) and long words Bother me."

Fra : Anders Nielsen

Dato : 08-01-02 19:01

Per Kristensen <pzk@crayon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3af5f3$0$38003$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Shaolin munke, som begynder at spille fodbold. De kan sparke vildt hårdt.
>
> Ps. har nogen set den på DVD nogen steder?

Tjae..
Den kommer nok på et tidspunkt på en mishandlet region 1 udgave. Den kommer
i hvert fald i biografen i USA snart... Stephen Chow forsøger i øjeblikket
ihærdigt på at bibeholde det original lydspor istedet for at få den
dubbed... tvivler på det lykkedes for ham tho.

Såe jeg ville købe HK udgaven istedet :)

vh Anders