Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 318
Fra : Thøger Terp

Dato : 08-01-02 12:56

Er der nogle af jer der har erfaringer, indvendinger eller blot
kommentarer til dette kamera?

Det er ret billigt, med en høj opløsning, er det helt til grin eller er
det ok til én der bare skal bruge et digicam til hurtige snapshots, mest
til web - og så selvfølgelig nu skal styres med Apples iPhoto

/Thøger

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-01-02 20:49

"Thøger Terp" <tterp@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ok til én der bare skal bruge et digicam til hurtige snapshots, mest
> til web - og så selvfølgelig nu skal styres med Apples iPhoto

Ja hvis bare ikke du skal bruge det til mere så er det et OK kamera.
Jeg købte selv et lige før jul, og jeg er da rimeligt godt tilfreds med det,
som begynder-digicam.

Mvh
Per

P.S. Med hensyn til Apple iPhoto så kender jeg det ikke og ved ikke om det
kører sammen HP 318.

Fra : Thøger Terp

Dato : 08-01-02 21:46

Per Beer Hansen <perbeer@bigfoot.com> wrote:

> P.S. Med hensyn til Apple iPhoto så kender jeg det ikke og ved ikke om det
> kører sammen HP 318.

Det gør det

/Thøger