Nyhedsbrev fra Netjægeren
Fra : Netnatur.dk

Dato : 08-01-02 10:13

Kære gruppe

Netjægeren på www.netnatur.dk er opdateret med følgende artikler

Dåben
Som en vordende far på en fødegang vandrer Per Fjeld fra Norge frem og
tilbage langs en af jagtfarmens mange runde bakker. Han er nervøs. Han har
netop hørt sin søn slippe sin første riffelkugle mod et stykke hjortevildt

Jagttid på skarv
Spørgeundersøgelsen er afsluttet. Se Netnatur.dk-brugernes holdning til
spørgsmålet: Skal der indføres jagttid på skarv?

Ulv angrebet af skab
Tilsyneladende er skab-turen nu kommet til ulvene. En skabangrebet ulv i
Sverige er blevet skudt

Min første ræv
Jeg så den, da den smuttede forbi et par lave graner. Men kun i et
splitsekund. Så var den atter gemt bag granerne. Men næste gang . Næste gang
ville den komme til syne mindre end 15 meter fra mig. Den måtte da passere
et åbent stykke. Da ville jeg få min chance. Chancen til min første ræv

Naturen omkring Netnatur.dk
Fotofortælling fra Netnatur.dk's nordjyske adresse. Optaget d. 31.12.2001

De fire årstider
Januar: Vindenes musik
Martin Elmers portræt af årets første måned

Godt nytår
Michael Sand