Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Papir til billeder
Fra : Kim Larsen

Dato : 08-01-02 09:09

Hej i gruppen

Jeg er ny her, og håber ikke dette spørgsmål er kommet forkert i byen
Her på kontoret har vi fået nogle lamper, de består at en pære og to stk.
akrylplader der ligger oven på hinanden. I mellem pladerne er der et billede
der bliver belyst fra bagsiden, det er en god effekt, men vi vil gerne bruge
nogle af de billeder vi selv tager, men vi ved ikke og kan ikke få oplyst
hvilken type papir det drejer sig om. Så er det jeg så spørger her, er der
nogen af jer der ved hvad der skal til af papir for at få denne effekt ?

Kim Larsen

Fra : Renholt Foto

Dato : 07-01-02 17:10

I kan bruge inkjet papir til transparent. Fås hos bl.a. os.

Renholt Foto

Nørregade 3
4600 Køge
Tlf. 56652260
Fax. 56632160
post@renholt.dk
www.renholt.dk
www.renholtfoto.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-01-02 12:46

"Renholt Foto" <post@renholt.dk> skrev i en meddelelse
> I kan bruge inkjet papir til transparent. Fås hos bl.a. os.
>
> --
>

> Med venlig hilsen
>
> Renholt Foto
>
> Nørregade 3
> 4600 Køge
> Tlf. 56652260
> Fax. 56632160
> post@renholt.dk
> www.renholt.dk
> www.renholtfoto.dk

Hvordan vil farverne så være efter, lad os sige et ½ år ?

Kim Larsen