Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoafstemning!
Fra : Per

Dato : 08-01-02 06:39

Hej!

Så er det tid til afstemning i fotokonkurrencen på www.itsvar.dk!
Man går ind under 'konkurrencer' - det er hurtigt og nemt at
stemme...jeg vil da ikke undlade at fortælle at mit bedste deltagende
billede hedder 'Sulsted Kirkegård i sne'!!! Men måske synes du bedre om
et helt andet billede...

Mange hilsner

Per Kildeager

Fra : Fototal.dk

Dato : 08-01-02 07:12

> [...]
> stemme...jeg vil da ikke undlade at fortælle at mit bedste deltagende
> billede hedder 'Sulsted Kirkegård i sne'!!!

Det er IKKE en af mine favoritter !!!

> Men måske synes du bedre om et helt andet billede...

Lige netop ...... et af mine egne.

I øvrigt er afstemningen kun vejledende. Det er altså nogenlunde ligegyldigt
hvor mange stemmer et billede får.

Mvh: Finn / Fototal.dk

Fra : donnaschnell

Dato : 20-02-02 22:43

Hej Alle

De er da vist lidt længe om at finde vinderen i denne omgang, hva' ?

Nogen der ved hvornår en afgørelse foreligger ?

Hilsen Donna

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Madsen

Dato : 21-02-02 00:55

"donnaschnell" <donnaschnell.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> De er da vist lidt længe om at finde vinderen i denne omgang, hva' ?

[..]

Hej Donna
Hvis jeg ikke husker galt, så kan man blive helt bekymret for Max og
Bedstefar.
De får lungebetændelse af at stå stranden så længe
mvh
-Per

Fra : donnaschnell

Dato : 21-02-02 10:27

"Per Madsen" skrev d. 21-02-02 00:55 dette indlæg :

> [...]
> Bedstefar.
> De får lungebetændelse af at stå stranden så længe

Hej Per

Ja, ikke

-Og Max er snart træt af at hænge oppe i luften på forsiden af
IT-svar....hi hi

Kender du ellers til nogen nye go'e fotokonkurrencer ?? Jeg synes det er
lidt sløjt for tiden med dem. Ja, lige bortset fra HP's billedskole på
www.hp-hjemme.dk som lige er blevet afgjort, og gæt hvem der vandt
førstepræmien og de kr. 20.000,-....

MVH

Donna

http://www.kandu.dk/

Fra : Per Madsen, Aalborg

Dato : 21-02-02 12:21

"donnaschnell" <donnaschnell.news@kandu.dk> wrote in message
[..]
> [...]
>
> Kender du ellers til nogen nye go'e fotokonkurrencer ?? Jeg synes det er
> lidt sløjt for tiden med dem. Ja, lige bortset fra HP's billedskole på

Til lykke! Jeg bøjer min hat
Din lille terrorist ser da ganske mild ud på vinderbilledet
Jeg har ikke kigget efter konkurrencer i nogen tid, det
ville ellers være sjovt, hvis jeg kunne bidrage med en,
du ikke havde opdaget.

Kan jeg ikke låne Max et par dage, han er tilsyneladende
en sikker vinder i fotokonkurrencer

mvh
-Per