Manual til Nokia 9110
Fra : Kurt Melkesjasker

Dato : 07-01-02 21:50

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan finde en manual til en Nokia 9110
Nokia.com eller dk har ikke nogen

Fra : S-N

Dato : 08-01-02 11:26

"Kurt Melkesjasker" <melkesjasker@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en manual til en Nokia 9110
> Nokia.com eller dk har ikke nogen

Du har nok ikke kikke ordentlig efter på Nokia.com, for der er en her:

http://www.nokia.com/phones/9110/userguide.html

Du skal højreklikke på linket og derefter vælge 'save as'. Så gemmer den
brugervejledningen på din HD.

--
mvh. s-n[removethis]@softhome.net

Fra : S-N

Dato : 08-01-02 11:28

"S-N" <s-n[removethis]@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Du skal højreklikke på linket og derefter vælge 'save as'. Så gemmer den
> brugervejledningen på din HD.

Dårlig formulering af mig! Du skal gå ind på den side, jeg postede før -
derefter er der et link længere nede, hvor der står:

To find out more:
Download Nokia 9110 Communicator User's Guide
9110_usersguide.pdf file, 3 677 KB

Og det er DER, du skal højreklikke :) Sorry!

--SN

Fra : S-N

Dato : 08-01-02 11:31

> Hej
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en manual til en Nokia 9110
> Nokia.com eller dk har ikke nogen

HAHA! Nokia.dk har også én - http://www.nokia.com/pdf/nokia_rtiickgtt.pdf

Og den er endda på dansk! Bedre kan det ikke blive!

--SN

Fra : Kurt Melkesjasker

Dato : 08-01-02 13:59

> [...]
>

> HAHA! Nokia.dk har også én - http://www.nokia.com/pdf/nokia_rtiickgtt.pdf
>
> Og den er endda på dansk! Bedre kan det ikke blive!

Tak skal du ha
sådan går det når jeg er for overfladisk og tror at det springer lige op i
hovedet på mig
jeg har hentet både den engelske og den danske