Hovawart
Fra : AnnetteS

Dato : 07-01-02 22:15

Kan nogle herinde give mig en link til et sted hvor jeg finder en meget
omhyggelig racebeskrivelse af Hovawarten?
Det jeg søger, er DRU regler for farver og aftegninger i udstillings og
avls øjemed.
Tak.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Christensen

Dato : 08-01-02 19:37

"AnnetteS" <AnnetteS.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> omhyggelig racebeskrivelse af Hovawarten?
> Det jeg søger, er DRU regler for farver og aftegninger i udstillings og

Hvis du kontatkter DRU's Fællesklub's formand Birgit Ambo så skulle du kunne få
noget at vide. DRU har ikke noget materiale liggende online.
Se adresser, mv på www.dru.dk

mvh

Kim Christensen

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 10-01-02 21:36

"AnnetteS" <AnnetteS.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omhyggelig racebeskrivelse af Hovawarten?
> Det jeg søger, er DRU regler for farver og aftegninger i udstillings og

Hej.
Her er et link til Hovawartklubben i Danmark.
Her kan du finde det ønskede.
Med venlig hilsen
Torkil

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 10-01-02 21:46

> [...]
> omhyggelig racebeskrivelse af Hovawarten?
> Det jeg søger, er DRU regler for farver og aftegninger i udstillings og

Hej igen.
Nu dummede jeg mig vist lidt..???
For i Hovawartklubben bruger vi jo DKK's og FCI's standard.
Om den er den samme i DRU = ???????
Med venlig hilsen
Torkil

Fra : Torkil Halvorsen