vej salt & poter havd gøre jeg ?
Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 07-01-02 21:14

   MvH
Bo

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-01-02 23:04

køb potevoks på apoteket

Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c <Chokmah@c.dk> wrote in message
news:230k3u450bq7l0ct4sv584op48dnckulfu@4ax.com...
> MvH
> Bo

Fra : Michael

Dato : 08-01-02 13:07

"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:sXo_7.10373$aS.1589675@news010.worldonline.dk...
> køb potevoks på apoteket
>
> Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c <Chokmah@c.dk> wrote in message
> news:230k3u450bq7l0ct4sv584op48dnckulfu@4ax.com...
> > MvH
> > Bo
>
> Hej ptdntb

jeg ville såmænd bare høre om du er gået over til potevoks og om du kan
mærke forskel på det og kopattesalven :). er bare lidt nysgerrig ;)

Hilsen Amani

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 08-01-02 15:21

> jeg ville såmænd bare høre om du er gået over til potevoks og om du kan
> mærke forskel på det og kopattesalven :). er bare lidt nysgerrig ;)
>
> Hilsen Amani

jeg gik over til potespray som jeg egentlig ikke ved hvor meget virker og
har nu prøvet potevoks og det virker vist lidt bedre eller også er der bare
ikke så meget salt mere !? det er nok lige den revne der er i poten der gør
ondt hvis der kommer en ordentlig saltklump ind tror jeg , men vi skynder os
bare at gå ud i noget vand eller sne hvis han begynder at humpe p.g.a.
salten så går det over med det samme

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 08-01-02 21:51

On Tue, 8 Jan 2002 15:20:33 +0100, "Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> wrote:

> [...]
>bare at gå ud i noget vand eller sne hvis han begynder at humpe p.g.a.

jamen det er det jeg skal ha pote spray ? har enhver dyrehandler det
jeg har kun haft hende siden juli så :) ?
MvH
Bo

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 09-01-02 10:05

> jamen det er det jeg skal ha pote spray ? har enhver dyrehandler det
> jeg har kun haft hende siden juli så :) ?
> MvH
> Bo

Min hund syntes ikke at det er særlig behageligt at få det sprayet på for
det er svært ikke at komme til at spraye hunden i hovedet hvis den lige
drejer hovedet imens man har løftet poten og det syntes min hund at han skal
for at holde øje med hvad jeg laver med hans pote og så skal den pumpes
med 2 hænder og når man så har sprayet 2 poter og skal pumpe den op løber
hunden rundt og tror at nu er det overstået vi har ikke så nemt ved det
her

Fra : michaelbak

Dato : 08-01-02 13:05

Hej Bo

Du kan bruge potevoks, samt husk at vaske poter når I kommer hjem.
Potevoksen gør så hundens poter ikke revner og dermed giv salten en
chancen for at komme i såret.

Michael
"Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c" skrev d. 07-01-02 21:14 dette
indlæg :

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 08-01-02 21:52

On Tue, 08 Jan 2002 12:04:37 GMT, "michaelbak"
<michaelbak.news@kandu.dk> wrote:

>Hej Bo
>
>Du kan bruge potevoks, samt husk at vaske poter når I kommer hjem.
>Potevoksen gør så hundens poter ikke revner og dermed giv salten en
>chancen for at komme i såret.

hmm vil finde ud af med dyre handleren hvad der er bedst

MvH
Bo

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-01-02 16:59

Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c <Chokmah@c.dk> skrev i en
> MvH
> Bo

Hej Bo

Jeg har fornylig haft samme emne oppe, og fik et rigtig godt råd om at købe
sko til min hund. Det har jeg nu gjort, et par "fine" sorte gummistøvler,
men om Nicki vi gå med dem ved jeg ikke endnu, for jeg har først lige købt
dem i dag, pga at de er udsolgt ret mange steder.
Potevoks prøvede jeg før støvlerne, men det hjalp ikke Nicki en snus.
Heldigvis er vejene ikke så saltede lige nu, så Jeg putter ikke Nicki ned i
støvlerne før det evt igen bliver nødvendig, for jeg tror ikke han vil elske
at få dem på

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 08-01-02 21:50

On Tue, 8 Jan 2002 16:59:22 +0100, "Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk>
wrote:

>Chokmah Alias Rabias the sun*dog drev c <Chokmah@c.dk> skrev i en

hej Bolette og Nicki

> [...]
>men om Nicki vi gå med dem ved jeg ikke endnu, for jeg har først lige købt
>dem i dag, pga at de er udsolgt ret mange steder.

jamen det har jeg også tænkt på men jeg tror sgu ikke jeg for hende
til at ville bruge dem bare ta få en jakke på den lille nøgne kræ er
et cirkus så ja det er kun det er skide koldt at jeg insistere :)

> [...]
>støvlerne før det evt igen bliver nødvendig, for jeg tror ikke han vil elske

jeg deler din tvil - jeg bor sgu midt I kbh så der er saltet OVER
alt... men det er ikke som det genere hende voldsomt hun slikker
poterne når hun kommer hjem og er ikke wild med det men 5 minutter
efter så er der ikke noget mærke på hende ... indrømmet vores ture er
få og korte på denne års tid hun er jo fra mexico og har et ikke hård
på kroppen sååå.... det er kold for hende

MvH
Bo & Nash

her er hun eller en af slagsen:

http://ch.taco.home.mindspring.com/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 08-01-02 22:36

Hej Bo og Nash

> jamen det har jeg også tænkt på men jeg tror sgu ikke jeg for hende
> til at ville bruge dem bare ta få en jakke på den lille nøgne kræ er
> et cirkus så ja det er kun det er skide koldt at jeg insistere :)

Jeg prøvede her til aften at gi' Nicki hans nye gummistøvler på, og han
synes bestemt ikke om det, han kiggede på mig med meget store øjne, som hvis
han ville sige :" tag dem af, jeg vil ikke gå med dem".
Jeg roste han højlydt, og bagefter var der masser af guffer at hente. Jeg
vil forsøge igen, måske skal han bare lige vende sig til dem, men jeg
tvivler nu meget

> [...]
> få og korte på denne års tid hun er jo fra mexico og har et ikke hård
> på kroppen sååå.... det er kold for hende

Fortæl mig om det, jeg bor også selv i kbh, og salt over alt kan vi hurtig
blive enige om. Nicki har et STORT problem med salten, han piver meget på
vores ture ( heldigvis ikke i øjeblikket, da der ikke ligger så meget salt
på vejene nu ), fordi han har ondt i poterne, og hvor får man det dog skidt,
når man intet kan stille op
De dage hvor vi virkelig havde salt problemer, vaskede jeg også hans poter i
lunken vand, det var i hvert fald ikke nogen skade.
Jeg håber vi en dag finder den helt rigtige løsning på hundepoter og
vejsalt, for skal jeg være helt ærlig, tror jeg aldrig jeg får han til at
bruge støvlerne.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 09-01-02 03:06

On Tue, 8 Jan 2002 22:36:00 +0100, "Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg roste han højlydt, og bagefter var der masser af guffer at hente. Jeg
>vil forsøge igen, måske skal han bare lige vende sig til dem, men jeg

JAAEeee altså hvis jeg insistere så bliver det også sådan ... men hun
vinder nu i reglen til sidst :) dvs hun bider ikke i sko krasser op af
fugleburet osv og kan næste lade være med at jage cykelister & jokker
- jeg kan godt nok ikke få hende til at holde med at gø når der kommer
mennesker her eller på trappen ... hun er jo en *drabeligt* vagthund
med sine 4 kg

> [...]
>på vejene nu ), fordi han har ondt i poterne, og hvor får man det dog skidt,

ja det er ikke rart - men hvis jeg kan mærke det bliver for meget for
hende så sætter jeg mig på hug også kravler hun op på skulderene af
mig med poterne om halsen - det er hun helt wild med i det hele taget
:)

> [...]
>Jeg håber vi en dag finder den helt rigtige løsning på hundepoter og
>vejsalt, for skal jeg være helt ærlig, tror jeg aldrig jeg får han til at

jeg tror ikke du skal satse for meget på støvlerne men tørre poterne
af når man kommer hjem - hjælper også evt ko patte salve det for min
well nu har hun jo ingen hård ( sådan er racen ) - så hun for det også
efter bad
MvH
Bo & Nash