/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Bestilling af nyt nummer hos Telmore
Fra : Heidi


Dato : 07-01-02 19:05

Er der nogen af jer der har prøvet at bestille et nyt nummer hos Telmore
fornylig, som kan fortælle hvor mange dage der gik inden i modtog kortet, og
inden det virkede? Er igang med en nummerflytning, men overvejer seriøst
at bestille et nyt nummer indtil det gamle virker igen - forudsat at det går lidt
hurtigere.

--
Mvh. Heidi
"Time is fun when you're having flies" - Kermit
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk
Svar venligst i gruppen, og ikke pr. mail!


 
 
Jan (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 07-01-02 21:24

Da jeg fik nummer hos dem, gik der 2-3 dage, så var SIM kortet der.

mvh
Jan

"Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:a1co06$dek$1@sunsite.dk...
> Er der nogen af jer der har prøvet at bestille et nyt nummer hos Telmore
> fornylig, som kan fortælle hvor mange dage der gik inden i modtog kortet, og
> inden det virkede? Er igang med en nummerflytning, men overvejer seriøst
> at bestille et nyt nummer indtil det gamle virker igen - forudsat at det går lidt
> hurtigere.
>
> --
> Mvh. Heidi
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit
> http://www.hct.hjem.wanadoo.dk
> Svar venligst i gruppen, og ikke pr. mail!
>


Heidi (07-01-2002)
Kommentar
Fra : Heidi


Dato : 07-01-02 22:04

"Jan" <jesk@lite.dk> skrev i en meddelelse news:a1d095$cmu$1@sunsite.dk...
> Da jeg fik nummer hos dem, gik der 2-3 dage, så var SIM kortet der.

Virkede det så også med det samme?

--
Mvh. Heidi
"Time is fun when you're having flies" - Kermit
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk
Svar venligst i gruppen, og ikke pr. mail!


Dennis Nielsen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 08-01-02 18:17

Hej Heidi

Jeg bestilte det og fik det ca. 4 dage efter, og det virkede med det samme.
Jeg er også ved at flytte et andet nummer der over, men det er afvist 2
gange... har mere eller mindre opgivet Telmore, da deres dækning ikke svarer
til hverken TDC eller Sonofon.

Okay hjemmeside iøvrigt...
--
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

"Heidi" <nyhedFJERNES@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:a1d2hk$kdu$1@sunsite.dk...
> "Jan" <jesk@lite.dk> skrev i en meddelelse news:a1d095$cmu$1@sunsite.dk...
> > Da jeg fik nummer hos dem, gik der 2-3 dage, så var SIM kortet der.
>
> Virkede det så også med det samme?
>
> --
> Mvh. Heidi
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit
> http://www.hct.hjem.wanadoo.dk
> Svar venligst i gruppen, og ikke pr. mail!
>



Heidi (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Heidi


Dato : 08-01-02 18:34

"Dennis Nielsen" <Dennis_Nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c3b287e$0$213$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hej Heidi
>
> Jeg bestilte det og fik det ca. 4 dage efter, og det virkede med det samme.

Ok.

> Jeg er også ved at flytte et andet nummer der over, men det er afvist 2
> gange... har mere eller mindre opgivet Telmore, da deres dækning ikke svarer
> til hverken TDC eller Sonofon.

Kører de ikke på TDCs net? Så burde det vel i princippet være det samme
- eller hur?

> Okay hjemmeside iøvrigt...

Min eller Telmores?

--
Mvh. Heidi
"Time is fun when you're having flies" - Kermit
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk
Svar venligst i gruppen, og ikke pr. mail!


Ravn (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Ravn


Dato : 08-01-02 19:17


> Kører de ikke på TDCs net? Så burde det vel i princippet være det samme
> - eller hur?

Jo de kører på TDC's net, så det er helt samme dækning som ved -andre- TDC
brugere...

/ravn



Dennis Nielsen (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 08-01-02 22:17



>
> Kører de ikke på TDCs net? Så burde det vel i princippet være det samme
> - eller hur?

Det burde være det samme, men ligegyldigt hvad folk siger, så er det ikke.
Jeg har brugt TDC og sonofon på min bopæl, og der går det fint. - Men
Telmore går bare ikke igennem, det sker tit jeg intet signal har på min
fon... - Dog fik jeg tilsendt et andet SIM-kort, og det hjalp lidt, men
slet ikke tilstrækkeligt...


> > Okay hjemmeside iøvrigt...
>
> Min eller Telmores?

Ha Ha sorry.. Din selvfølgelig

Denner



Telmore - Frank Rasm~ (08-01-2002)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 08-01-02 23:46

On Tue, 8 Jan 2002 22:16:55 +0100, "Dennis Nielsen"
<Dennis_Nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>> Kører de ikke på TDCs net? Så burde det vel i princippet være det samme
>> - eller hur?
>
>Det burde være det samme, men ligegyldigt hvad folk siger, så er det ikke.
>Jeg har brugt TDC og sonofon på min bopæl, og der går det fint. - Men
>Telmore går bare ikke igennem, det sker tit jeg intet signal har på min
>fon... - Dog fik jeg tilsendt et andet SIM-kort, og det hjalp lidt, men
>slet ikke tilstrækkeligt...

Dækningen er 100% den samme som TDC.

Mvh

Frank Rasmussen

Dennis Nielsen (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 10-01-02 09:59

Hvordan vil du så forklare, at jeg har så mange problemer med signalet, og
det er KUN med Telmore...????

--
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3c3b7689.733484@news.worldonline.dk...
> On Tue, 8 Jan 2002 22:16:55 +0100, "Dennis Nielsen"
> <Dennis_Nielsen@mail1.stofanet.dk> wrote:
>
> >> Kører de ikke på TDCs net? Så burde det vel i princippet være det samme
> >> - eller hur?
> >
> >Det burde være det samme, men ligegyldigt hvad folk siger, så er det
ikke.
> >Jeg har brugt TDC og sonofon på min bopæl, og der går det fint. - Men
> >Telmore går bare ikke igennem, det sker tit jeg intet signal har på min
> >fon... - Dog fik jeg tilsendt et andet SIM-kort, og det hjalp lidt,
men
> >slet ikke tilstrækkeligt...
>
> Dækningen er 100% den samme som TDC.
>
> Mvh
>
> Frank Rasmussen



John K (10-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 10-01-02 13:20

> Hvordan vil du så forklare, at jeg har så mange problemer med signalet, og
> det er KUN med Telmore...????


Defekt sender i området eller defekt telefon.
Da det er samme net de kører over er der ingen forskel i modtagelsen.


Mvh

John K




Dennis Nielsen (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Nielsen


Dato : 10-01-02 13:34

Hmmm... Jeg har ingen problemer med de andre operarører, i den samme
telefon...!!!! Bruger TDC og Telmore ikke samme net OG master...??

--
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3c3d8750$0$210$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > Hvordan vil du så forklare, at jeg har så mange problemer med signalet,
og
> > det er KUN med Telmore...????
>
>
> Defekt sender i området eller defekt telefon.
> Da det er samme net de kører over er der ingen forskel i modtagelsen.
>
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>



John K (10-01-2002)
Kommentar
Fra : John K


Dato : 10-01-02 15:49

> Bruger TDC og Telmore ikke samme net OG master...??


Jo - derfor burde resultatet også være det samme om du bruger TDC eller
Telmore.


Mvh

John K




Gunnar (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Gunnar


Dato : 10-01-02 13:11

Hej Heidi.

Jeg tror det er hurtigtere at bestille et nyt nummer,end at lave
nummerflytning.Da jeg bestilte
nyt nummer gik der under en uge,men det var også i starten da Telmore kom
som udbyder.

Jeg har været glad kunde siden,uden problemer af nogen art..

Mvh
Gunnar
www.hitcher.dk




> Er der nogen af jer der har prøvet at bestille et nyt nummer hos Telmore
> fornylig, som kan fortælle hvor mange dage der gik inden i modtog kortet,
og
> inden det virkede? Er igang med en nummerflytning, men overvejer seriøst
> at bestille et nyt nummer indtil det gamle virker igen - forudsat at det
går lidt
> hurtigere.
>
> --
> Mvh. Heidi




HC (10-01-2002)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 10-01-02 17:01

On Thu, 10 Jan 2002 13:10:49 +0100, "Gunnar" <hitcher@mailme.dk> wrote:

>Jeg har været glad kunde siden,uden problemer af nogen art..

Så er situation blevet meget anderledes nu.
Bestilte og fik bekræftelse på nyt nr. 19-12-2001
Stadig intet simkort
Det er umuligt, at komme igennem på deres support telefon.
Deres e-mail server har permanent fejl på:
support@telmore.dk

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<support@telmore.dk>

----- Transcript of session follows -----
.... while talking to tullamore.telmore.dk
>>> HELO xxxxxx Server
<<< 501 5.5.4 Invalid Address

om det så er fordi den bare ikke kan modtage udefra er et andet
spørgsmål, da det tilsyneladende virker via deres hjemmeside.

Nu bliver det spændende, at se hvor mange dage der går før de svare pr.
email. :-/

--
Venlig hilsen/regards
Henrik Christiansen

Claus Rolsted (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 10-01-02 20:46

"HC" <dont@nomail.com> skrev i en meddelelse : Det er umuligt, at komme
igennem på deres support telefon.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ja, det kan være svært i disse dage. Jeg ventede i over 30 min. i forgårs.
Men heldigvis gik min nummerportering planmæssigt igennem for 6 timer siden
Og det virker!!!!! (kun med 3 måneders forsinkelse i fht. oprindelig
plan).

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Deres e-mail server har permanent fejl på:
support@telmore.dk
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hmm, jeg har ingen problemer med at komme igennem med mine mails.

Du Henrik, af en eller anden årsag er der ikke automatisk indrykning foran
det, du har skrevet, når jeg besvarer posten. Måske du gider kigge på
indstillingerne?

Held og lykke med Telmore..
--

Mvh

Claus Rolsted




HC (10-01-2002)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 10-01-02 21:09

On Thu, 10 Jan 2002 20:45:42 +0100, "Claus Rolsted"
<rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote:

>Ja, det kan være svært i disse dage. Jeg ventede i over 30 min. i forgårs.
>Men heldigvis gik min nummerportering planmæssigt igennem for 6 timer siden
> Og det virker!!!!! (kun med 3 måneders forsinkelse i fht. oprindelig
>plan).

Tillykke og "kun" 3 mdr.
Nå det er jo ikke kun Telmores skyld, TDC er nok dem der er skyld i, at
de nummerflytninger tager så lang tid, de sendte jo 1 million
undskyldninger til Telmore.

30 min, hmm, så lang tid kan jeg ikke holde ud, at sidde med en mobil
tlf oppe ved øret. Måtte stoppe efter 20 min og derefter 5 - 6 perioder
af 10 min. :-/

>Hmm, jeg har ingen problemer med at komme igennem med mine mails.

Strange.

>Du Henrik, af en eller anden årsag er der ikke automatisk indrykning foran
>det, du har skrevet, når jeg besvarer posten. Måske du gider kigge på
>indstillingerne?

Ikke forstået, skal jeg se på hvorfor din news client ikke gør som den
skal ?-)


--
Venlig hilsen/regards
Henrik Christiansen

Claus Rolsted (10-01-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 10-01-02 23:44

"HC" <dont@nomail.com> skrev i en meddelelse :
Tillykke og "kun" 3 mdr.
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><

Jep, jeg har været rigtig tålmodig. Heldigvis lukkede Sonofon ikke for
forbindelsen i mellemtiden. Men det har været lidt irriterende til tider at
se sig overhalet (mht. nummerportering) af folk, som tilmelder sig længe
efter mig ;-( Bl.a. har en af mine kammerater tilmeldt sig et godt stykke
tid efter mig, og nåede så at få porteringen igennem halvanden måned før
mig.


>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><
30 min, hmm, så lang tid kan jeg ikke holde ud, at sidde med en mobil
tlf oppe ved øret. Måtte stoppe efter 20 min og derefter 5 - 6 perioder
af 10 min. :-/
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><

Det ville også have været slemt, men jeg endte nu med at benytte medhør til
Telmores i øvrigt ganske gode ventemusik


[OT:]
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><
>Du Henrik, af en eller anden årsag er der ikke automatisk indrykning foran
>det, du har skrevet, når jeg besvarer posten. Måske du gider kigge på
>indstillingerne?
Ikke forstået, skal jeg se på hvorfor din news client ikke gør som den
skal ?-)
>>>>>>>>>>>><>>>>>>>>>>>><

Jeg ved ikke, hvad det er, som forårsager problemet, men husker at en gut i
dk.fritid.motorcykel (Jes Vestervang, vist nok) havde samme problem for et
par måneder siden. Han fik det fikset ved at ændre på indstillingerne, efter
at tilstrækkeligt mange havde kommet med bemærkninger om det.
Når jeg siger besvar ved alle andre end dig, er indrykningen korrekt. Det er
kun ved dig, det ikke virker. Prøv selv for sjov at trykke besvar ved et af
dine egne indlæg.
Det kan ikke kun være mig, som oplever det sådan ved dine indlæg.

Nærmere hjælp kan nok hentes i dk.edb.internet.software.mail+news eller i
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express alt efter hvilket program
du bruger.
Good luck
--

Mvh

Claus Rolsted




HC (11-01-2002)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 11-01-02 18:07

On Thu, 10 Jan 2002 23:43:57 +0100, "Claus Rolsted"
<rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote:

>se sig overhalet (mht. nummerportering) af folk, som tilmelder sig længe
>efter mig ;-( Bl.a. har en af mine kammerater tilmeldt sig et godt stykke
>tid efter mig, og nåede så at få porteringen igennem halvanden måned før
>mig.

Surt.

>Det ville også have været slemt, men jeg endte nu med at benytte medhør til
>Telmores i øvrigt ganske gode ventemusik

Der er desværre ikke medhør på en mobil og vi ejer ikke en fastnet tlf.
Ventemusik er af en særdeles elendig kvalitet over mobil :-/

Vi har endnu ikke fået svar på e-mailen, men det lykkedes da min bedre
halvdel, at komme igen til Telmore på telefonen idag. Deres svar var, at
der var gået noget galt med post afsendelsen af alle kort sendt den
21/12-01 ! Hvorfor skulle Telmore egentligt også selv finde ud af
hvilke kunder det kunne være, de ringer jo nok selv, de der besværlige
kunder :-/
Nå, men vi tager chancen med den ene tlf og ser om kortet kommer seneste
mandag. Er det her ikke, har Telmore mistet 2 kunder, vi har *gys* også
bestilt en nummer flytning, der skal foregå i februar.

>[OT:]
>Nærmere hjælp kan nok hentes i dk.edb.internet.software.mail+news eller i
>dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express alt efter hvilket program
>du bruger.
>Good luck

No problemmo med Agent, så det er jo nok det der outlook der halter. Jeg
får jo nok ikke alle andre til ikke, at bruge den så tjek lige om det
er ok nu.

On Thu, 10 Jan 2002 21:09:18 +0100, HC <dont@nomail.com> wrote:
>>Du Henrik, af en eller anden årsag er der ikke automatisk indrykning foran
>>det, du har skrevet, når jeg besvarer posten. Måske du gider kigge på
>>indstillingerne?
>
>Ikke forstået, skal jeg se på hvorfor din news client ikke gør som den
>skal ?-)
--
Venlig hilsen/regards
Henrik Christiansen

Claus Rolsted (13-01-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 13-01-02 15:25

"HC" <dont@nomail.com> skrev i en meddelelse
news:ap4u3u4vjql6s4la4smoo8f47gnckno6d4@4ax.com...

> Der er desværre ikke medhør på en mobil og vi ejer ikke en fastnet tlf.
> Ventemusik er af en særdeles elendig kvalitet over mobil :-/

Der er faktisk medhør på min Panasonic GD93. Min gamle Panasonic-telefon,
som jeg havde for 2-3 år siden, havde også medhør.


> Vi har endnu ikke fået svar på e-mailen, men det lykkedes da min bedre
> halvdel, at komme igen til Telmore på telefonen idag. Deres svar var, at
> der var gået noget galt med post afsendelsen af alle kort sendt den
> 21/12-01 ! Hvorfor skulle Telmore egentligt også selv finde ud af
> hvilke kunder det kunne være, de ringer jo nok selv, de der besværlige
> kunder :-/
> Nå, men vi tager chancen med den ene tlf og ser om kortet kommer seneste
> mandag. Er det her ikke, har Telmore mistet 2 kunder, vi har *gys* også
> bestilt en nummer flytning, der skal foregå i februar.

Held og lykke med porteringen. Min er gået endelig igennem, og jeg er
faktisk ganske tilfreds med Telmore nu. Hvis man har et forslag til noget,
man gerne vil have ændret, så er der ikke så langt til toppen. Gode idéer
bliver der hørt efter. Den nye forbrugsoversigt skulle vist nok være efter
en pågående kundes idé Og priserne er heller ikke til at kimse af.


> >[OT:]
> No problemmo med Agent, så det er jo nok det der outlook der halter. Jeg
> får jo nok ikke alle andre til ikke, at bruge den så tjek lige om det
> er ok nu.

Jamen, nu virker det søreme også. Super , Henrik!!
--

Mvh

Claus Rolsted




HC (13-01-2002)
Kommentar
Fra : HC


Dato : 13-01-02 16:02

On Sun, 13 Jan 2002 15:24:57 +0100, "Claus Rolsted"
<rolsted@worldonline.dkNOSPAM> wrote:

>> Der er desværre ikke medhør på en mobil og vi ejer ikke en fastnet tlf.
>Der er faktisk medhør på min Panasonic GD93. Min gamle Panasonic-telefon,
>som jeg havde for 2-3 år siden, havde også medhør.

Ah, Panasonic, denne situation var nu første gang, hvor jeg ville ønske,
at jeg havde medhør på mobilen, så jeg skifter ikke lige pga. det.

> Hvis man har et forslag til noget,
>man gerne vil have ændret, så er der ikke så langt til toppen. Gode idéer
>bliver der hørt efter. Den nye forbrugsoversigt skulle vist nok være efter
>en pågående kundes idé Og priserne er heller ikke til at kimse af.

Ja, det er et stort plus, at direktøren kaster blikket på denne gruppe
ind imellem.
Priserne er absolut gode.
Vi har endeligt modtaget det manglende kort og alt funkede som det
skulle.

>> >[OT:]
>> No problemmo med Agent, så det er jo nok det der outlook der halter. Jeg
>> får jo nok ikke alle andre til ikke, at bruge den så tjek lige om det
>> er ok nu.
>
>Jamen, nu virker det søreme også. Super , Henrik!!

og du holdt fast i din outlook ser jeg

Claus Rolsted (13-01-2002)
Kommentar
Fra : Claus Rolsted


Dato : 13-01-02 17:41

"HC" <dont@nomail.com> skrev i en meddelelse
news:1t634uktddgtl009sgekcg84nhedhogaam@4ax.com...

> Ah, Panasonic, denne situation var nu første gang, hvor jeg ville ønske,
> at jeg havde medhør på mobilen, så jeg skifter ikke lige pga. det.

Det er der jo så heller ikke grund til


> Vi har endeligt modtaget det manglende kort og alt funkede som det
> skulle.

Alle tiders. God fornøjelse.


> >> >[OT:]
> og du holdt fast i din outlook ser jeg

He, ja de fleste af os bruger nok Outlook. Og det gør jeg også, selvom jeg
principielt er imod tankegangen om Microsofts monopol. Især på punkter hvor
de ikke nødvendigvis er de bedste til opgaven.

--

Mvh

Claus Rolsted




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408615
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste