T39m og mailmodtagning.
Fra : Morten Holberg

Dato : 07-01-02 19:36

Jeg har i dag købt en t39 og forsøger nu at få mailen op at køre. Jeg har en
ISDN forbindelse hos get2net og sidder her med alle de oplysninger jeg i sin
tid fik af dem. Der er alle tingene jeg skal bruge. Jeg har allerede
oprettet en datakonto og en emailkonto på telefonen. Jeg har også skrevet
min emailadresse op i telefonen.

Jeg er nået så langt at den kalder op til get2nets internetnummer, hvorefter
den kontrollerer, men efter 20 sekunder kommer den med fejlmeddelsen
"forkert password eller mailbox". Hvad er der galt? Jeg har tjekket alle
oplysninger.

Jeg er kunde hos tiscali (world-online).

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Morten Holberg

Dato : 07-01-02 21:25

det virker nu... hæ hæ!

--

Morten Holberg <morten.holberg@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h1l_7.149$uY5.4921@news.get2net.dk...

Fra : Siggy

Dato : 08-01-02 17:45

Hvad var der så galt..!?!?

Mvh - Siggy..

Fra : Morten Damgaard

Dato : 08-01-02 17:57

Hej,

Hvad var der galt med din worldonline opsætning?

Jeg kan heller ikke få min woldonline post til at virke, men Orange
kører fint både sende og modtage.

Morten

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-01-02 18:44

On 8 Jan 2002 08:57:11 -0800, morten.damgaard@worldonline.dk (Morten
Damgaard) wrote:

>Jeg kan heller ikke få min woldonline post til at virke, men Orange
>kører fint både sende og modtage.

Læs tidligere tråde om emnet....

Fra : Søren Holm

Dato : 09-01-02 03:36

hejsa

T39m kan ikke hente post hos Worldonline, da de ikke understytter
APOP(kryptering af password)

/Søren holm

Fra : Siggy

Dato : 11-01-02 19:06

Ved du om man kan slå det fra i telefonen, da jeg har snakket med
wol(tiscali), og fik at vide at de ikke foreløbigt ville komme til at
understøtte APOP kryptering..

Mvh - Siggy..

Fra : Morten Damgaard

Dato : 09-01-02 12:32

Jimmy Damsg?d <noname@SLETMIGnospam.dk> wrote in message news:<gtbm3ucj2c827aoeg05037dric1o308ddg@4ax.com>...

> Læs tidligere tråde om emnet....

Ja det havde jeg jo også gjort, derfor var det jo interessant at høre
hvordan Morten havde fået det til at virke med Worldonline. Det
skriver han jo at det gør i opfølgningsposten, eller er det blot mig
der misforstår (det er sket før).

Morten

Fra : Morten Holberg

Dato : 09-01-02 17:22

Morten Damgaard <morten.damgaard@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ae818646.0201090331.3ec8c105@posting.google.com...
> [...]
> hvordan Morten havde fået det til at virke med Worldonline. Det
> skriver han jo at det gør i opfølgningsposten, eller er det blot mig

Det skal lige siges at internettet og dermed også mailen er oprettet hos
Get2net for lang tid siden.

Ja, hvad var der galt? Svært at sige, pga. at jeg slettede hele den
konfiguration jeg oprindeligt havde lavet og startede forfra fra bunden med
indtastning af diverse brugernavne og koder. En ting der kunne være galt er
at opkaldstypen står til ISDN i din datakonti. Min virker nemlig kun via
analog, selvom jeg ogdå har et opkaldsnummer via ISDN (har to numre, et til
analog og et til ISDN).

Men mit råd er at starte forfra med indtastningen af de mange oplysninger
(risikoen for at taste forkert er jo ret stor). Desuden kan der jo også være
fejl i kontoen til emailen...

Hvis dette ikke hjælper, bliver du nødt til at være mere specifik ang.
problemet.

Fra : Morten Holberg

Dato : 09-01-02 17:30

Fra : Morten Damgaard

Dato : 10-01-02 16:29

"Morten Holberg" <morten.holberg@get2net.dk> wrote in message news:<5eZ_7.88$PO.4577@news.get2net.dk>...

> Det skal lige siges at internettet og dermed også mailen er oprettet hos
> Get2net for lang tid siden.

Get2net, det forklarer det, jeg troede det var worldonline som anført
i din første mail. Det ville jo netop være interessant hvis du havde
fået det til at virke via dem, idet tidligere tråde påpeger problemet
med kodet password.

Morten