redigering af menu linjen ??!!
Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 07-01-02 17:32

Hej...

Jeg er i jagten på et såkaldt "Easter Egg" i Powerpoint, kommet til at,
øøøh.. kopiere noget i menulinjen, og nu kan jeg ik fjerne det igen.

(se billede af problemet i news:dk.binaer meddelsen med subj. "Office LOL" )

Jeg fik det frem ved at holde ALT+CTRL nede mens jeg "trak" lidt i "hjælp"
med musen.
ALT+SHIFT+mus gør hvist også noget...

Hvordan fjerner jeg det igen ??

Jeg bruger Office 2000

PS: X-postet i:
dk.edb.programpakker.ms-office
dk.edb

--
/BuFFer

Fra : pre

Dato : 07-01-02 19:09

Fra Hjælp Menuen kald Rutinen Find & Erstat.
Et så vigtigt spørgsmål burde du sende til mange flere NG´er.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-01-02 20:15

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse
> Fra Hjælp Menuen kald Rutinen Find & Erstat.
> Et så vigtigt spørgsmål burde du sende til mange flere NG´er.

Kan man ikke bare højreklikke et tomt sted i en værktøjslinie og vælge
Tilpas.
I dialogboksen kan man så markere den linje der er ged i, hvorefter man
trykker på Nulstil og voila - tror jeg nok.

Kurt

Fra : "o=|:::>BuFFer

Dato : 07-01-02 20:36

Flot Kurt !.. det var løsningen ! TAK !

buffer

Fra : pre

Dato : 08-01-02 21:15

Fuldstændig korrekt og effektivt også denne gang. Men da der sjældent
foreligger info om brugerens erfaring m. h. til at "pille", er det både
nemmere og hurtigere at vise til en enkel rutine som tilmed er kvik og i alt
fald sikker. Og for brugeren er det rart at ha´prøvet det også.
pre