skærmene på proceslinien
Fra : Locknet

Dato : 07-01-02 17:11

Min kammerat har et problem; de blinkende skærme der viser status/afbryd
forbindelse på proceslinien, er forsvundet. Er der en indstilling hvor dette
kan ændres, eller skal noget geninstalleres?
På forhånd tak

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 17:21

"Locknet" <Ole_o@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dette
> kan ændres, eller skal noget geninstalleres?

Ja, se under egenskaber for forbindelsen. Og sæt afkryds i "vis ikon på
proceslinien"

Fra : Locknet

Dato : 07-01-02 17:37

Vi kan ikke finde denne mulighed........ (Det drejer sig om win98, Opasia,
Eicon ISDN, hvis det hjælper).
Kan I hjælpe med hele vejen (F.eks >Funktioner< dernæst......
Tak

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 18:11

> Vi kan ikke finde denne mulighed........ (Det drejer sig om win98, Opasia,
> Eicon ISDN, hvis det hjælper).
> Kan I hjælpe med hele vejen (F.eks >Funktioner< dernæst......

Øhh,, det er intet med browseren at gøre!

Kan ikke lige huske windows 98. Men "Denne computer" => "Netværk via Modem"
=> vælg egenskaber, for den dial-up i har med ISDN´en. Kan ikke ikke finde
noget derinde?

Fra : Locknet

Dato : 07-01-02 18:58

Der er "Vis modemstatus" og åben terminalvinduet inden opkald", men ingen af
disse har flueben i min egen opsætning, og da vises skærmene, når jeg går
på.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-02 19:30

> [...]
af
> disse har flueben i min egen opsætning, og da vises skærmene, når jeg går

hmm,,

Prøv at spørge i en noget mere Topic gruppe...

Fra : Locknet

Dato : 07-01-02 19:54

OK, og mange tak!

Fra : Locknet

Dato : 08-01-02 16:16

Nu tror jeg det lykkes.
Prøv at gå ind i >denne Computer< på skrivebordet.
Åbn mappen >netværk via modem<.
Gå ind i menuen tilslutninger (Øverste linie).
Tryk på indstillinger.
Sæt et flueben ved >vis et icon på proceslinjen, når forbindelsen er
etableret<.

Mange tak for hjælpen