MSI K7T266A Pro2-RU USB 2.0 og Win XP
Fra : Herbert

Dato : 07-01-02 17:22

Hej
Er der nogle der der kan for subj. til at virke ? Jeg får helle tiden fejl
på "NEC PCI to USB Enhhandced Host Controller B1"

Hvad er der galt ?

På forhånd tak
Herbert

Fra : Mureren

Dato : 07-01-02 21:38

> Hej
> Er der nogle der der kan for subj. til at virke ? Jeg får helle tiden fejl
> på "NEC PCI to USB Enhhandced Host Controller B1"

Virker fint her......

Flash din BIOS til nyeste version fra MSI, der er fejlen med USB 2.0 (det er
den NEC PCI to USB Enhanced Host Controller) rettet......

Jeg har dog ikke selv flashet min BIOS, men bruger stadig den BIOS kortet
blev leveret med....

Mureren

Fra : Herbert

Dato : 08-01-02 15:38

> [...]
> den NEC PCI to USB Enhanced Host Controller) rettet......
>
> Jeg har dog ikke selv flashet min BIOS, men bruger stadig den BIOS kortet

Jeg har flashet den med det hjalp ikke en meter..........

Herbert

Fra : Trickysparrow

Dato : 09-01-02 19:44

"Herbert" <Herbert007@hotmail.com_Remove> wrote in message

> er

> Jeg har flashet den med det hjalp ikke en meter..........
>
> Herbert

Xp understøtter ikke usb 2.0.
Jeg vil tro du skal bruge nogle driver et sted fra ???.

Martin.

Fra : KK

Dato : 09-01-02 21:27

Kig forbi http://www.windowsxp.nu/

Der ligger en SP med USB2 til XP

/KK

Fra : Jesper Jakobsen

Dato : 10-01-02 17:04

Hej jeg har samme problemmer med XP, og det har heller ikke hjulpet mig =
at flache biosen....
jeg k=F8re nu win 2000, der virker det heller ikke, men nu k=F8re =
computeren da stabilt... det var nemlig s=E5dan da jeg havde XP =
installeret, der craset den i tide og utide... det forst=E5r jeg ikke da =
bundkortet er godkendt til at k=F8re under XP????, kan nogle hj=E6lpe =
mig?

Jesper (Kio Liex)