Vanens magt...*S*...
Fra : Majer

Dato : 07-01-02 16:55

Siden vi har fået Peter for snart 4 måneder siden, har han altid sovet i
sengen... Inden vi fik ham, var jeg af den overbevisning, at jeg sagtens
kunne holde ham uden for sengen. Men det varede ikke mange timer, før jeg
selv inviterede ham derop... Han skulle da ikke ligge der helt alene, nu
hvor han var uden sin kattemor og sine søskende, som han jo lige var blevet
fjernet fra...Så op i sengen han kom, og har sovet der siden...*S*...

Men i går havde han taget sin rævehale med sig, op i sengen. Det er en han
selv har "fanget" hos min venindes søn... ... så den er han meget glad
for.

Henrik gad ikke at have rævehalen liggende i sengen, så han tog den fra
Peter og smed den ud i gangen... Med det resultat, at Peter sprang efter
den, og kom slet ikke ind til os igen. Da klokken var ca 04 kunne jeg ikke
holde det ud mere... Så jeg gik ud til Peter som lå og sov i hans kurv med
rævehalen under sig...*S*... løftede ham stille op, og lagde ham på hans
sædvanlige plads i sengen... Kunne altså ikke sove uden ham...*G*... snak
lige om vanens magt!!...*S*...

Katteknus fra
Majer og Peter

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 07-01-02 17:43

"Majer" <majer[NO-SPAM]@hansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> sædvanlige plads i sengen... Kunne altså ikke sove uden ham...*G*... snak

He he...jeg KENDER det.... Jeg sover normalt altid med Bøv under min dyne,
sådan puttet op ad min mave *S* Og hvis ikke han kommer med når jeg går i
seng plejer jeg at kalde/fløjte på ham så han lægger sig og jeg, der nu har
fået mit "sovedyr" placeret, kan sove

I går var vores Aby ellers gået med i seng for omtrent første gang. Jeg
hører med misundelse på I andres hyper-sociale aby'er og hendes forældre var
osse sådan, men ikke Phumba Hun vil slet ikke ligge hos nogen, kun sig
selv og sit yndlingstæppe, eller oven på akvarielampen. Men på et MENNESKE?!
Nej tak! ØVØVØV Og jeg havde endda sådan GLÆDET mig til at få en rigtig
kælekat, det var faktisk en af grundene til at jeg ville ha' en aby... så
endnu et typisk eksempel på at katte aldrig gør som man regner med *suuk*
Men hun er nu sød alligevel, og man føler sig EKSTRA beæret hvis hun en
meget sjælden gang vil kæle.

Hilsner
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************