Problemer med at hente trailere fra Apple
Fra : KNL DtP

Dato : 07-01-02 15:31

Hejsa!

Hvis jeg følger links fra f.eks www.jurassicpunk.com som peger på en
mov-trailer på Apple' server, så får jeg en fejl fra IE. Jeg har prøvet at
klippet linket ud af siden, og så bruge Get Right - desværre uden den store
succes

Hvis jeg slår GR fra, og går ind så laver den et fint QuickTime-vindue og
henter lystigt på traileren - men jeg kan ikke gemme den. Skal jeg lede i
file cach'en?

Please hjælp!

MVH

Kristian

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-01-02 15:42

Du SKAL have QuickTime Pro (registreret version) for at gemme trailere fra
Apple. Men du kan nok finde en "billig" løsning ved at søge på
http://astalavista.box.sk

Prøv ellers at kigge på f.eks. www.petesmoviepage.com som ofte har direkte
links til trailerne, som man derved kan hente uden at skulle se dem først.

Fra : KNL DtP

Dato : 07-01-02 16:08

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Du SKAL have QuickTime Pro (registreret version) for at gemme trailere fra
> Apple.

Fandt lige en kode via google - og det virker perfekt. Dog ville det være
smartere, at kunne hente flere ad gangen med Get Right - men denne løsning
er absolut brugbar!

Takker!

MVH

Kristian