dyrlæge i Aalborg
Fra : Søren Petersen

Dato : 07-01-02 14:07

Jeg har ikke det største kendskab til dyrlæger i Aalborg, og jeg skal ha'
fundet en ny dyrlæge. Er der nogle bud på en god dyrlæge, som heller ikke
tager guld og grønne skove for en almindelig vaccination. Jeg ved godt at
det ikke kun drejer sig om at finde den billigste dyrlæge, men hvis disse to
ting kunne kombineres ville det jo være dejligt. Men vigtigst af alt, er at
det er en god dyrlæge.

Mvh.
Søren Petersen

Fra : Janne Vestergaard

Dato : 07-01-02 15:21

Hejsa

Jeg kender ingen dyrelæger i selve Aalborg, men vi bruger dyrelægerne i
Svenstrup. Om de er billige ved jeg ikke rigtig, men vi har været godt
tilfreds. Vi har selv 2 hunde, min svigermor har en kat og min svigerinde 3
heste, som alle bliver behandlet i svenstrup.

Janne

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-01-02 16:02

> [...]
> ting kunne kombineres ville det jo være dejligt. Men vigtigst af alt, er

Jeg kan varmt anbefale Aalborg Dyrehospital på Frederiksstadsvej.
De er nogle meget dygtige dyrelæger og specielt Gregers og Kristian som ejer
dyrehospitalet skulle du prøve at få en aftale med.

Du kan evt. se mere på http://www.aad.dk/ hvor du kan læse om de forskellige
dyrelæger og deres speciale.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Malle-brok

Dato : 07-01-02 19:00

Hej Søren.

Jeg bruger også Aalborg Dyrehospital, og har været meget tilfreds - OK,
min hund har også kun været til dyrlæge for at blive vaccineret og
HD-fotograferet, så det er jo ikke alverden jeg har været derinde, men de
par gange jeg har været der, har der også været tid til lige at snakke om
lidt andet og give vovsen en kiks . Tror deres priser ligger omkring
middel eller måske lige en smule over, men specielt dyre synes jeg nu heller
ikke de er ....

Hilsen
Carina

- - -
Min hund:
http://hunde.homepage.dk/Daneskjolds_Pippi.htm

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 08-01-02 10:44

Jeg bruger Thomas O. Larsen på Dyrehospitalet Hobrovej.
Han tager sig god tid til at forklare og svare på de spørgsmål, man
evt. måtte have, så ham kan jeg varmt anbefale. Jeg beder altid om at
komme ind til Thomas, når jeg bestiller tid.

www.dyrehospitalethobrovej.dk

mvh
Charlotte

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-02 19:49

On Mon, 7 Jan 2002 14:07:17 +0100, "Søren Petersen"
<spet98@musik.auc.dk> wrote:

> [...]
>ting kunne kombineres ville det jo være dejligt. Men vigtigst af alt, er at

vi bruger bastholm i nørresundby, han har en dejlig lille praksis, og
jeg syntes ikke han ta,r overpriser.
hilsen
heinrich