Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalt til fritid og rejse
Fra : C L M

Dato : 07-01-02 12:43

Hej gruppe.

Jeg vil gerne købe et digi kamera som jeg kan tage med på korte
udlandsrejser (2-4 dage) og som evt. også kan bruges til webcam. Jeg skal
ikke bruge nogen særlig stor opløsning, jeg har set billeder på 1,3 m og det
er fint til mig. Jeg ved dog ikke om der findes kameraer der kan både still
billeder samt bruges til webkamera, kender I nogen?
Er en USB port en nødvendighed for at køb digitalt kamera og webcamera?
Nøgleordene for mig er altså: lille, simpelt og nok også billigt.

Har I nogen bud så hører jeg gerne fra jer

Mvh.
Carsten

Fra : emj

Dato : 07-01-02 14:34

C L M skrev i <1010403579.51757@angua.skjoldhoej.dk>:

> [...]
>ikke bruge nogen særlig stor opløsning, jeg har set billeder på 1,3 m og det

Kik på www.edbpriser.dk under spotmarked
Måske kan du nøjes med det mustex, der ligger der.

> Jeg ved dog ikke om der findes kameraer der kan både still
>billeder samt bruges til webkamera, kender I nogen?
De findes, men er næppe meget værd til stillbilleder.
Kik under webcam på www.edbpriser.dk

>Er en USB port en nødvendighed for at køb digitalt kamera og webcamera?
Ja, efterhånden kan man ikke tømme sine billeder fra camera til PC på
andre måder end via USBporten

Hvis du kan være heldig at finde et brugt Olympus Camedia 820, eller
Olympus Camedia 830, så får du dels et apparat, der tager gode
billeder og som kan tømmes via seriel port.
Jeg har lige set et Olympus Camedia 830 udbudt til salg i

>Nøgleordene for mig er altså: lille, simpelt og nok også billigt.
Hvad er billigt?
800 kr - 2.500 kr - 5.000 kr ?
Hilsen emj
-- www.enterpol.dk/foto/