Default font og font størrelse i Frontpage
Fra : Dingo

Dato : 07-01-02 11:42

Hejsa!

Jeg har et lille problem med at sætte default font størrelse i Frontpage...

Jeg vil gerne have en Ariel str. 10 som fast font, både i frontpage, men
også når det bliver vist i en browser....

Under hjælp fortæller den mig hele tiden at det kun er fonten i frontpage
der vil være Ariel...

mvh. Dingo

ICQ#:131701954

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-01-02 16:36

Brug CSS til at angive font for body og td.