Deus ex. Mission 1. Findes en datacube med~
Fra : daan

Dato : 07-01-02 08:58

Læs emne..
Jeg vil gerne vide om den info findes til det security panel, og hvor er
den/findes infoen (datacub'n) henne?
Hilsen
David

Fra : kcm

Dato : 07-01-02 10:04

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
> Læs emne..
> Jeg vil gerne vide om den info findes til det security panel, og hvor er
> den/findes infoen (datacub'n) henne?
> Hilsen
> David

Jeg mener ikke at der er noget spændende i noget pengeskab i mission 1. Der
skal du primært befri Gunther nede i kælderen under frihedsgudinden , og
derefter fange terroristlederen som er øverst oppe samme sted, og du kan
altid snige dig uden om, hvis du ikke har adgangskoderne. (men hvis du ikke
KAN lade pengeskabet være, så kan det vel skydes op!).

--
take care
kcm

Fra : daan

Dato : 07-01-02 12:13

Korrektion:
ok kcm. Du har ret. Så må det være mission 2.
Der er ikke så meget pengeskabet. Det er mere turrets'ne (bypasse via sec.
panel. Kræver login +paswrd/) som jeg er interesseret i
--
david

Fra : kcm

Dato : 07-01-02 12:30

> [...]
> Der er ikke så meget pengeskabet. Det er mere turrets'ne (bypasse via sec.
> panel. Kræver login +paswrd/) som jeg er interesseret i

Control-panels kan crackes med din Icebreaker, og security-panels kan
bypasses med dine multi-tools, og endelig kan turretsne bypasses med
multitools (helt tæt på) eller skydes i stykker, hvis ikke du kan finde
datacubes med login/pass.
Kan ikke lige huske hvor datacubesne ligger

Fra : daan

Dato : 07-01-02 14:11

Ja, ja, ja kcm! Alt det dér er jeg udmærket klar over.
Det er jo ikke selve "issue" her.
-

Fra : Core

Dato : 07-01-02 15:27

På mission 1 finder du datacuben på en stenboks sammen med noget peperspray,
lige før du går ind til hoveddøren hvis du kommer fra start men pas på den
robot

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-02 17:51

Core wrote:

> På mission 1 finder du datacuben på en stenboks sammen med noget peperspray,
> lige før du går ind til hoveddøren hvis du kommer fra start men pas på den
> robot

ARRRGH!

Sider nu og har vildt trang til at spille Deus Ex igen.

Gennemførte det 1½ gang på sværeste (sidste ½ gang uden at at bruge "lethal
force") og lånte det så til en af mine venner som så lånte det ud til en af sine
venner og nu er det blevet væk! Nogen skulle skydes for det, men spørgsmålet er
lige hvem.

Hører gerne hvis nogen har set det i en tilbudsbunke (gav selv 500.- i sin tid
da det blev hentet direkte i US til mig) eller kan få sig selv til at sælge sit
eget eksemplar for en rimelig penge.

Mvh

Bruno

Fra : kcm

Dato : 08-01-02 01:00

"daan" <daan@mail.dk> wrote in message
> Ja, ja, ja kcm! Alt det dér er jeg udmærket klar over.
> Det er jo ikke selve "issue" her.

Okay Okay. Prøver bare at hjælpe (der findes jo dem der IKKE læser manualen,
eller prøver sig frem først )

Fra : daan

Dato : 08-01-02 11:21

Ok! Skal lige svare på dit indlæg. (Sidder ellers med alm. opkobling over
telefonen Nerver..nerver.. tik tak tik tak, tid er penge, er udgifter. )
Nå, må videre.
Jeg tror at det SKAL være i mission 2 (castle Clinton kommer hvornår? - i
mission 2? Det tror jeg nok at huske??)
-
david