Hvor kan man finde oplysninger om hvad de~
Fra : Dalle

Dato : 07-01-02 08:14

Hej

Vil lave en oversigt over hvad der er sket på bestemte datoer
(fødselsdatoer) på forældre og børn.
Hvor på nettet kan jeg slå det op ???

Mvh

Jan

Fra : Knud

Dato : 08-01-02 03:45

Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det er du vil "slå op", hvis det er din
egen familie det handler om, tvivler jeg da meget på at du kan finde det på
nettet *G*.
Hvis det er et program du mangler til det, hvorfor så ikke bare bruge enten
databaseprogrammet access eller du kan også lave en lidt enklere oversigt i
f.eks. excel.

Fra : Heidi

Dato : 08-01-02 10:26

"Knud" <cfs24343@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:a1dnjh$31k0$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> databaseprogrammet access eller du kan også lave en lidt enklere oversigt i

Jeg opfatter det sådan at han vil finde informationer om hvad der skete
af vigtige ting i verden/DK på de datoer hvor hans forældre og børn
blev født. Lidt ligesom dem, der køber en avis fra den dag deres
børn blev født (selvom det i virkeligheden burde være fra dagen efter,
hvis det skal handle om, hvad der skete på selve fødsels-dagen, men det
er en anden historie...)

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Nicolai Lang

Dato : 08-01-02 21:45

On Mon, 7 Jan 2002 08:13:43 +0100, "Dalle" <dalvang@hotmail.com>
wrote:

>Vil lave en oversigt over hvad der er sket på bestemte datoer
>(fødselsdatoer) på forældre og børn.
>Hvor på nettet kan jeg slå det op ???

Gå på biblioteket og bed om at se avisarkiver (sikker på Microfiche)
fra de datoer.

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com