Afstemning link?
Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 07-01-02 01:23

Jeg kan ikke finde linket til afstemningen om Årets film her i gruppen. Er
der en der kan poste linket igen?

nu har jeg nemlig fået set LOTR så jeg kan endelig stemme...

Joakim

Fra : Zeki

Dato : 07-01-02 01:32

> nu har jeg nemlig fået set LOTR så jeg kan endelig stemme...

Du finder den under kategorien 'Årets mest opblæste film' :)

Zeki

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-01-02 01:57

Joakim Lauridsen skrev:

> Er der en der kan poste linket igen?

http://zoidberg.dk/film/film.asp

Husk nu at stemme Moulin Rouge! ind som bedste film!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 07-01-02 02:53

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> http://zoidberg.dk/film/film.asp

Takker

> Husk nu at stemme Moulin Rouge! ind som bedste film!

Det kan jeg desværre ikke, da jeg ikke har set den. Jeg kan naturligvis Ikke
udelukke at jeg ville have stemt på den hvis jeg havde, men jeg tror det
næppe da Musicals ikke normalt er helt mig. Jeg har dog bestilt den på DVD,
men når den Ikke inden afstemningen lukker

Joakim

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 10:03

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message
> Jeg kan ikke finde linket til afstemningen om Årets film her i gruppen. Er
> der en der kan poste linket igen?
>
> nu har jeg nemlig fået set LOTR så jeg kan endelig stemme...

Hvor længe kører afstemningen endnu? Jeg kan med skam meddele, at jeg
hverken har fået set Moulin Rouge eller LOTR endnu. Men jeg har planer om
det :)

/Nikolaj

Fra : Emil Rune

Dato : 07-01-02 11:52

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvor længe kører afstemningen endnu? Jeg kan med skam meddele, at jeg
> hverken har fået set Moulin Rouge eller LOTR endnu. Men jeg har planer om

til den 14. januar så vidt jeg husker.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-01-02 14:31

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk>

> til den 14. januar så vidt jeg husker.

Man kan stemme til og med den 13., hvis det skal være helt rigtigt.
I hvert fald bør man regne med at skulle stemme inden den 14.,
hvis man vil være sikker på at være med.

Her er message-id til Jakob Madsen startskud:

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 07-01-02 21:09

Hvordan kan man lave en afstemning uden at havde "En verden udenfor" på
under bedste film???

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 21:53

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> wrote in message
> Hvordan kan man lave en afstemning uden at havde "En verden udenfor" på
> under bedste film???

Hvis den ikke falder inden for et område kan man sagtens. F.eks. vil den nok
aldrig komme i betragtning i en afstemning om bedste pornofilm, bedste
romantiske komedie, bedste actionfilm, bedste kvindelige hovedrolle, eller
for den sags skyld bedste nye film, 2001.

/Nikolaj

Fra : Jakob Madsen

Dato : 07-01-02 22:33

Hvis det er Shawshank Redemption du mener så er der et ganske simpelt svar:
den er ikke fra 2001!

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-01-02 22:39

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message
> Hvis det er Shawshank Redemption du mener så er der et ganske simpelt
svar:
> den er ikke fra 2001!

Æv, hvorfor gøre det så simpelt? Jeg syntes bedre om mit svar :)

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-01-02 23:10

nikolaj borg skrev:

> Æv, hvorfor gøre det så simpelt? Jeg syntes bedre om mit
> svar :)

Også jeg. Det var subtilt! ;)

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 08-01-02 01:36

Jakob Madsen skrev:

> Hvis det er Shawshank Redemption du mener så er der et ganske simpelt svar:
> den er ikke fra 2001!

Havde lidt overset at det skulle være fra iår - UPS