&-tegn i et arrey
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-01-02 01:16

Hey NG!

Jeg er ved at blive sindsyg over et script jeg skal rette til. Jeg har en
form, hvor det er muligt at søge på en person, men min defaulte site skal
jeg have included.

Som standard ser linien således ud:
$search->drawForm(array("mode"=>"search"));

Hvilket vil sige at den smider en side ud der hedder noget med:
www.mitdomain.dk/xxx.php?mode=search osv.

Jeg vil gerne have tilføjet site=default& - så udkastet vil se således ud:
www.mitdomain.dk/xxx.php?site=default&mode=search osv.

Hvordan får jeg lige det tilføjet i mit arrey - den bliver ved med at komme
med enten fejl - eller får den ikke sat siden ordenligt ind - hvordan gøres
det lige? Gode forslg modtages gerne

*/Henrik Pedersen

Fra : Johan

Dato : 07-01-02 01:18

> [...]
> komme med enten fejl - eller får den ikke sat siden ordenligt ind -
> hvordan gøres det lige? Gode forslg modtages gerne

Kan du vise os drawForm() scriptet, for at ved hvorledes det er opbygget?

mvh

Johan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-01-02 01:31

> Kan du vise os drawForm() scriptet, for at ved hvorledes det er opbygget?

Ja - det kan du godt. Jeg går ikke udfra du villle have HTML'en
med...??!!!??
Men anyways her er den:

<?php

// Search Class

class Search
{
var $query;
var $type;
var $game;

var $uniqueid_string = "WON ID";
var $uniqueid_string_plural = "WON IDs";

function Search ($query, $type, $game)
{
$this->query = $query;
$this->type = $type;
$this->game = $game;

if (MODE == "LAN")
{
$this->uniqueid_string = "IP Address";
$this->uniqueid_string_plural = "IP Addresses";
}
}

function drawForm ($getvars=array(), $searchtypes=-1)
{
global $g_options, $db;

if (!is_array($searchtypes))
{
$searchtypes = array(
"player"=>"Player names",
"uniqueid"=>"Player " . $this->uniqueid_string_plural,
"clan"=>"Clan names"
);
}
?>

*/Henrik Pedersen

Fra : Johan

Dato : 07-01-02 01:35

Hmmm

Jeg har lavet en lille function.... som sikkert kan optimeres... men er ved
at være lidt træt

Her er den... ved ikke om det er det du ønsker:

<?php
function drawForm($arr) {
$var = "";
$arrkeys = arr_keys($arr);
$arrkeyssize = sizeof($arrkeys);
for($i=0; $i<0; $i++) {
$var .= $arrkeys[$i].'='.$arr[$arrkeys[$i]]."&";
}
return substr($var, 0, -1);
}

echo drawForm(array("test1"=>"value1", "test2"=>"value2"));
//Output => test1=value1&test2=value2
?>

Kunne du bruge det? Ellers hjælp mig lige på vej

mvh

Johan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-01-02 01:59

"Johan" <tcr480@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> //Output => test1=value1&test2=value2
> ?>
>
> Kunne du bruge det? Ellers hjælp mig lige på vej

KANONT - det kunne 100% bruges. Jeg takker mange gange for hjælpen - og tak
fordi du lige gad bruge noget af din nattesøvn på det - nu kan jeg oxo få
sovet

*/Henrik Pedersen

Fra : Johan

Dato : 07-01-02 04:49

> KANONT - det kunne 100% bruges. Jeg takker mange gange for hjælpen - og
> tak fordi du lige gad bruge noget af din nattesøvn på det - nu kan jeg oxo
> få sovet

intet problem... min nattensøvn er alligevel smadret inat.... fy føj med
den IT branche og de dumme deadlines

mvh

Johan