Unlock af T28
Fra : Morten B

Dato : 06-01-02 22:43

Hvilke program kan anbefales til at unlocke Ericsson T28? Er der andre
forhold som man bør være opmærksom på?

Morten

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-01-02 22:54

"Morten B" <ingen@emails.dk> skrev i

> Hvilke program kan anbefales til at unlocke Ericsson T28? Er der andre
> forhold som man bør være opmærksom på?

ATR 5.3...! Jeg har ikke haft problemer...! Men du skal ikke unlocke en
Ericsson T28w det smadre du den ved...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Jens Karstoft

Dato : 06-01-02 22:59

> ATR 5.3...! Jeg har ikke haft problemer...! Men du skal ikke unlocke en
> Ericsson T28w det smadre du den ved...!

Sjovt nok har jeg unlocked nogle stykker T28 world ved brug af ATR 5.3 og
ingen af dem er gået i stykker på nogen måde...

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-01-02 08:03

"Jens Karstoft" <jens@unlockzonen.dk> skrev i

> Sjovt nok har jeg unlocked nogle stykker T28 world ved brug af ATR 5.3
> og ingen af dem er gået i stykker på nogen måde...

Sorry...! Der var bare en her i gruppen der for nogle måneder havde
prøvet at unlocke denne model og den ville ikke logge på netværket...!

/bm

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 23:05

Hej morten
brug dette program ATRSERV det virker så sæt dit datakabel til og vupti så
er den klaret
mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Fra : Morten B

Dato : 07-01-02 17:49

Tak! Hvor kan de omtalte programmer hentes?

Morten

Fra : Jesper

Dato : 07-01-02 20:22

Morten B wrote:

> Tak! Hvor kan de omtalte programmer hentes?

> Morten
Ved ikke om det er det her....
Men google gav bla. dette:
http://www.gsm-products.com/html/article.php?sid=56

Fra : Morten B

Dato : 08-01-02 18:36

Jesper skrev:

> Ved ikke om det er det her....
> Men google gav bla. dette:
> http://www.gsm-products.com/html/article.php?sid=56

Jeg takker mange gange!!!

Morten

Fra : Morten B

Dato : 08-01-02 20:43

Jeg kan ikke få nogle at de programmer som jeg har prøvet til at virke. Jeg
har prøvet ATR53 og AllEricsson, men begge programmer opfatter min T28s som
en T1x ???

Nogle gode forslag til at løse dette problem?

Morten

Fra : Jens Karstoft

Dato : 08-01-02 20:52

Et lille cowboyder-trick er at sætte ATR5.3 til R310 i stedet for T28 når
man låser op. Det kan umiddelbart virke noget underligt, men det virker og
den smutter op med det samme..

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Morten B

Dato : 09-01-02 00:20

Så virkede det! Jeg siger tusind tak for tippet!

Morten

Fra : Jens Karstoft

Dato : 09-01-02 12:09

Var så lidt