Personfejden!! T/B/L
Fra : Spinner

Dato : 06-01-02 21:36

Jeg tror at jeg taler på manges vegne når jeg siger at VI er meget trætte af
at høre om jeres personlig dueller!

Spinner

Nb. Thomas - prøv lige at sætte tempoet ned, og bare gøre lidt af det der er
retningslinier i NG - ikke alt.....bare lidt

Nbb. Boris! Unlocker telefoner, giver gerne hjælp, og har en kanon
hjemmeside

Nbbb. Lasse...tja, jeg er også meget træt af at du skal være
"politibetjent". Hvis der var så mange problemer med alle andre, feks.
Thomas som du ofte blæser det op til - og ofte gør det meget værre, fremfor
at ignorere (kender ud ordet) - så må du da føle dig bare lidt ubrugelig som
"politibetjent", for det har sgu ikke hjulpet bare det mindste...!

Nbbbb. I sagen med linket fra gsmunlock.dk - shit hvor er du både lam og en
kanon spasser!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-01-02 22:53

"Spinner" <Spinner@tdcadsl.dk> skrev i

> Jeg tror at jeg taler på manges vegne når jeg siger at VI er meget
> trætte af at høre om jeres personlig dueller!

Jeg syntes bare alle skulle høre hvor langt han ville køre den...! Hvis
man bla. skal til at køre princip-sager..

> [...]
> der er retningslinier i NG - ikke alt.....bare lidt
>
> Nbb. Boris! Unlocker telefoner, giver gerne hjælp, og har en kanon

-Tak...!

> [...]
> mindste...!
>
> Nbbbb. I sagen med linket fra gsmunlock.dk - shit hvor er du både lam

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 23:14

hej spinner
det gør jeg da gerne men ikke når et fjols som " konglasse" SIGER/TRUGER "
mig til det men godt at der er andre der har fået øjne op for hvad han er
for en narhat ( ja undskyld jeg siger sgu hvad jeg tænker)
og boris han vil kører den langt for han er ikke helt rask men rolig vi er
mange der står bag
Mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Fra : Thomas Madsen

Dato : 06-01-02 23:17

Fra : Spinner

Dato : 07-01-02 00:03

hvorfor skal du altid svare så kraftigt på alle indlæg! Personlig er jeg
ligeglad med din holdning og kan da sm de fleste andre blive irriteret over
at du er i min postkasse hverdag - især hvis det er som i dette tilfælde
hvor du har svaret to gang, én gang på mit indlæg og én gang på dit eget
(??)

Spinner

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-01-02 23:24

Thomas Madsen skrev:

>det gør jeg da gerne men ikke når et fjols som "konglasse" SIGER/TRUGER "
>mig

Jeg vil meget gerne vide hvad det er du mener jeg har truet dig med.
Jeg har fortalt dig at jeg har sendt klager til TDC når du har
spammet. (Jeg har droppet idéen med at fortælle dig det, men klagerne
ryger altså afsted).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : CellKey.dk

Dato : 07-01-02 00:55

> [...]
> Jeg har fortalt dig at jeg har sendt klager til TDC når du har
> spammet. (Jeg har droppet idéen med at fortælle dig det, men klagerne
Han siger jo bare at du truger ham..! det er da noget med heste og
drikkevand??
;)
Hvor mange klager sender du egentlig afsted? De er vel ligeså trætte af dig
der, som vi er herinde?
De gør jo ikke noget ved det.. Hvilket de i øvrigt ikke kan, andet end at
smide ham af som kunde, hvorefter han sikkert kan logge på med et andet
username, eller finde en anden udbyder..

--
3210 vibratorer installeres + de 2 ekstra spil i visse modeller. 100kr -
Unlock af nokia, 70kr.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 01:06

En gut skrev:

>Hvor mange klager sender du egentlig afsted?

Det er løbet op...

>De er vel ligeså trætte af dig der, som vi er herinde?

Det kan være der er nogle der er 'trætte af mig', men jeg ved nu også
at der er folk der sætter pris på min 'tilstedeværelse' i gruppen.
Heldigvis er det også disse folk som jeg tager mest seriøst, dem der
kan finde ud af at formulere sig ordentligt - og holder debatten på
rette spor.

TDCs abuse-afdeling tror jeg nu ikke er trætte af mig, jeg har haft
personlig kontakt, og de er godt klar over at Thomas Madsen er et
problem, grunden hans utallige 'spam-runder'.

>De gør jo ikke noget ved det..

Tja, _noget_ er der nu sket. Desværre ER TDCs abuse-afdeling ret sløv,
men jeg har endnu ikke givet op.

>Hvilket de i øvrigt ikke kan, andet end at
>smide ham af som kunde, hvorefter han sikkert kan logge på med et andet
>username, eller finde en anden udbyder..

Thomas er ADSL-kunde, og det vil nok ærgre ham, hvis hans forbindelse
blev lukket. Thomas kan selvfølgelig finde en ny udbyder, men der er
nu eksempler på folk der har lavet så meget ballade på usenet, at de
ikke har kunnet finde nogle danske udbydere der har villet have dem
som kunde.

Fordi TDC er lidt sløve, betyder det så at spamming er OK?

FUT: dk.admin.netmisbrug

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : N/A

Dato : 07-01-02 02:29

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 02:29

Thomas Madsen skrev:

>Lasse hvad fanden klager du nu over ??? kan du ikke tåle at der er nogle der
>siger dig imod?

At FUTte til netmisbrug-gruppen betyder ikke nødvendigvis, at der er
afsendt en klage - men debat om netmisbrug hører nu engang til i
netmisbrug-gruppen.

Jeg har tilladt mig at sende en kopi i unlock-gruppen, da jeg ikke
tror Thomas læser netmisbrug-gruppen.

FUT: dk.admin.netmisbrug. Som sagt, der er ikke klaget, men snak om
netmisbrug hører nu til i den gruppe.
venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om citatteknik: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-01-02 11:25

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i

> [...]
> tror Thomas læser netmisbrug-gruppen.
>
> FUT: dk.admin.netmisbrug. Som sagt, der er ikke klaget, men snak om

Lasse du forstår der ikke gør du? Der er en del der ikke kan li' dig mere
i denne gruppe...! Det ved du efterhånden...!

Men alt det der futteri er der jo ikke nogen der får noget godt ud af...!
De gider heller ikke høre på dig mere i de grupper du futter til...! Hvis
du ikke kan huske at der er nogle der har sagt det skal du være velkommen
til at læse Message-ID: <3C1E7C05.4B825E6@niels-ebbesen.net> igen...!

-Tak...!

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 16:52

Boris Mathiasen skrev:

>Lasse du forstår der ikke gør du? Der er en del der ikke kan li' dig mere
>i denne gruppe...! Det ved du efterhånden...!

Det er jeg da ked af at høre, men det er sådan set irrelevant, snakken
om netmisbrug hører stadig til i dk.admin.netmisbrug - hvor jeg endnu
engang har sat FUT - respekter det venligst.

>Men alt det der futteri er der jo ikke nogen der får noget godt ud af...!

Jo. Debatten bliver flyttet til hvor den nu engang hører til. Du kan
se hvilke grupper der skal bruges til hvad her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

>De gider heller ikke høre på dig mere i de grupper du futter til...!

Der er folk med forskellige holdninger, men det er nu engang der
debatten hører til, og jeg tror nu også størstedelen er imod Thomas
spammerier - som det hele reelt handler om.

>Hvis
>du ikke kan huske at der er nogle der har sagt det skal du være velkommen
>til at læse Message-ID: <3C1E7C05.4B825E6@niels-ebbesen.net> igen...!

Jeg gider ikke til at kaste mig ud en slåskamp med Message-IDs, men
jeg ved nu jeg har en ordentlig bunke folk (fornuftige, vel at mærke)
i ryggen i denne sag, den seneste udmelding er fra idag:
<slrna3ivp0.e7g.spam@www.gid.dk>
Og så et par meget gamle (fra august 2001) - Thomas har jo efterhånden
spammet i løs mange mange måneder...
<ugajmtshlkd2dntsr8utki1uuhubuq52q9@news.worldonline.dk>
<9khe4j.3vvitg7.1@laptop.jarlskov.dk>
<uelqryd35.fsf@aub.dk>

Det indlæg du svarede på var sådan set bare en udmelding (fra mig) om,
at blot fordi debatten FUTtes til netmisbrug-gruppen, så er det
absolut ikke ensbetydende med at der er sendt en klage - eller der
overhovedet er tale om netmisbrug - men når debatten drejer sig hen på
det spor (netmisbrug), så hører den til i den gruppe, og ikke andre
steder. Det er nu engang sådan man har valgt at få usenet til at
fungere - så kan folk følge de grupper der interesserer dem, og de
slipper for at se alle de andre debatter, så er det smart at FUTte.

FUT: dk.admin.netmisbrug - overhold venligst denne FUT.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 01:13

CellKey.dk skrev:

>Du kan besøge vores hjemmeside
>www.cellkey.dk

Lige lidt information, fordi jeg undrer mig over, at dit domæne stadig
ikke er registret i DK-Hostmasters database:
http://dk-hostmaster.dk/script/whois.php?query=cellkey.dk&lang=da

Inden for den sidste måneds tid er der mindst to domæner der er blevet
købt foran næsen på for nogle gutter der annoncerede navnene på
usenet. Det handler om starwayonline.dk og omicon.dk. Begge navne er
blevet brugt på usenet inden domænet var købt, og en anden køber har
snuppet det foran dem som annoncerede navnene. Begge står selvfølgelig
tilbage med en sur fornemmelse.

Det kan derfor være en idé at vente med at bruge et navn, til det
vitterligt ER registeret i DK-Hostmasters database, da man så ikke
løber ind i dette problem. (Desuden står der vi kan besøge din
hjemmeside, hvilket jo endnu ikke kan lade sig gøre - hvorfor så
skrive det?)

Hvis du HAR bestilt domænet, så tror jeg du skal tage fat i dem du har
bestilt det hos og høre hvad der sker, for så lang tid plejer der ikke
at gå. Selvom du HAR bestilt domænet f.eks. gennem et webhotel, så kan
der sagtens være nogle der går ind og finder en hurtigere registrant
(f.eks. et andet webhotel), og dermed snupper navnet foran næsen på
dig.

Dette er ment som et venligt tip, da jeg ikke kan forestille mig du
ønsker at en anden får det domæne du havde tænkt dig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-01-02 02:32

"CellKey.dk" <ecstacy@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Han siger jo bare at du truger ham..! det er da noget med heste og
> drikkevand??
---------
ja ja cellKey.dk jeg ved godt at jeg er ordblind, men jeg gør det så godt
jeg kan, og jeg skammer mig ikke over, at jeg har fejl
mvh Thomas
--------

Fra : CellKey.dk

Dato : 07-01-02 12:35

> [...]

> ja ja cellKey.dk jeg ved godt at jeg er ordblind, men jeg gør det så godt
> jeg kan, og jeg skammer mig ikke over, at jeg har fejl
Det var nu bare ment som irritation for lasse.. da du jo ikke mente noget
med at true nogen!!..

Fra : Thomas Madsen

Dato : 07-01-02 16:10

ja ok CellKey.dk det tænkte jeg nok men du kan ikke gøre Lasse gal i
hovedet !!! For det er han jo, jeg siger bare godt jeg ikke er gift med
lasse, stakkels kone, skal høre på det brok hele dagen, ja jeg må sgu sige
at der er nogle kvinder der har det hårdt
mvh Thomas
www.simlaasen.subnet.dk
----

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-02 16:46

>Det var nu bare ment som irritation for lasse..

Besynderligt.

>da du jo ikke mente noget med at true nogen!

Hmm, hvorfor dævlen begynder Thomas/andre nu at skrive noget han ikke
mener, er det ikke fjollet? Hvornår kan vi vide hvornår folk mener det
de skriver? (Og hvordan kan du vide, at han ikke mente noget med det?)

FUT: dk.admin.netikette - debatten har intet med
mobiltelefoni/unlocking at gøre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Morten H B

Dato : 07-01-02 23:36

"Spinner" <Spinner@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
<snip en masse brok>

I sagen med Thomas' ulidelige spam står jeg 100% bag Lasse.
Jeg tror der er flere der ville ønske at TDC ville klippe Thomas'
internetforbindelse end der er folk der ikke kan lide Lasse.

Alt balladen med links og bannerbytte vedrører ikke gruppen her og det er
jeg helt ligeglad med.

/Morten

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-01-02 12:21

> [...]
> internetforbindelse end der er folk der ikke kan lide Lasse.
>
> Alt balladen med links og bannerbytte vedrører ikke gruppen her og det er

Enig!!!

> /Morten

- Martin

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 10-01-02 13:13

> Alt balladen med links og bannerbytte vedrører ikke gruppen her og det er
> jeg helt ligeglad med.
>
> /Morten

ENIG...!!! Det er skide fucking ulideligt i konstant skændes og diskuterer
denne fuldstændig ligegyldige sag i de forskellige grupper...!!!! Giv dog
hinanden jeres numre, email eller adresser og evt mødes og få det ud af
verdenen!!!! EN GANG FOR ALLE...!!!

MVH
Denner