Sejlsportsprogram på TV2 zulu
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-01-02 20:52

Er jeg den eneste der ikke kan finde ud af det. Jeg havde noteret mig, at
der skulle komme en "udgave" i dag (stod i en af efterårets blade fra Dansk
Sejlunion), men ingenting kom der.

Er det gået i vasken, eller er det mig der har noteret forkert i min
kalender ??

Bjarke

PS: så må man jo nøjes med Volvo Ocean Race programmet. En trist amerikansk
erstatning ....

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 06-01-02 20:57

SejlsportsMagasinet er blevet taget af programmet igen grundet nedskæringer
på TV2 - Det er i hvert fald sådan jeg har hørt det...

--
_/) Lasse Rønlev (\_