Hjælp søges
Fra : Poul Nielsen

Dato : 07-01-02 04:55

Jeg har et Asus A7V133 (Via Apollo KT133A chipset)
kan jeg sætte en Athlon Xp 1800+ cpu på den.

På forhånd tak.

Poul Nielsen

Fra : JSM

Dato : 06-01-02 19:36

"Poul Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et Asus A7V133 (Via Apollo KT133A chipset)
> kan jeg sætte en Athlon Xp 1800+ cpu på den.
>
> På forhånd tak.
>
> Poul Nielsen

Ja. Blot skal din bios være ver. 1007.
mvh
JSM

Fra : Jesper Laursen

Dato : 06-01-02 22:32

Det er nok så meget sagt, at man kan det....jeg har skiftet mit MB ud fordi,
at det ikke er 100% kompatibelt selv med bios opdateringen. Jeg tror det er
forskelligt fra system til system, men både jeg og en af mine kammerater
havde problemer med det board og Athlon XP 1600+ processorer....

Fra : Andrew

Dato : 06-01-02 22:10

den er gal med dit ur!

Fra : Bachelor

Dato : 06-01-02 22:18

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:a1aefa$4f5$1@sunsite.dk...
> den er gal med dit ur!

Og ........ ?

Fra : Thomas Jari

Dato : 06-01-02 22:38

Bachelor skrev:

>Og ........ ?

Ja så skal han vel stille det :)

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Jones

Dato : 07-01-02 11:16

> Ja så skal han vel stille det :)

ROFL :)

MVH Jones

Fra : Bachelor

Dato : 06-01-02 22:41

> Ja så skal han vel stille det :)

Hvorfor sidder i og kigger efter det. Jeg ser da aldrig
hvornår et indlæg er postet ? Hvad skulle jeg bruge
det til.

Fra : Jones

Dato : 07-01-02 23:08

> Hvorfor sidder i og kigger efter det. Jeg ser da aldrig
> hvornår et indlæg er postet ? Hvad skulle jeg bruge
> det til.

Mener du dette seriøst?

MVH Jones

Fra : Thf

Dato : 08-01-02 16:26

>Hvorfor sidder i og kigger efter det. Jeg ser da aldrig
>hvornår et indlæg er postet ? Hvad skulle jeg bruge
>det til.

Det er fordi de lister efter dato mener jeg.
Jeg lister efter tråd, så dato er mig ligegyldigt.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-01-02 22:11

Thf wrote:

<snip>
> Det er fordi de lister efter dato mener jeg.
> Jeg lister efter tråd, så dato er mig ligegyldigt.
<snip>

Også når det gælder første post i en tråd ?
Jeg lister også efter tråd, men første post vil altid (af gode
grunde) skulle sorteres efter noget andet - og der finder jeg
altså datoen det mest logiske at sortere efter...

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : Thf

Dato : 09-01-02 19:16

>Thf wrote:
>
><snip>
><snip>
>
>Også når det gælder første post i en tråd ?
??

>Jeg lister også efter tråd, men første post vil altid (af gode
>grunde) skulle sorteres efter noget andet - og der finder jeg
>altså datoen det mest logiske at sortere efter...
Ok, men det er fint med mig, jeg ser kun efter dato'en hvis det er
nødvendigt, indlæggenen kommer jo fint ind der hvor de skal
være i tråden, jeg bruger Agent.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S