Hvilken Omstilling?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-01-02 19:31

Hej!
Er der nogen der har et fornuftigt bud på en ISDN omstilling der skulle
kunne tage 8-10 interne ISDN/PTSNnumre og som minimum 4 externe numre.
Problemet er at idag er der en ISDN omstilling med en håndfuld PTSN hvor der
mangler mulighed for et 'filter' , eksempelvis hvis man ringer ind så får
man lidt af TDC's omstilling hvor man skal vælge bogholderri,teknisk
afdeling mm. Når man har valgt den respektive afdeling kommer man i kø med
tilhørende skodmusik såfremt der ikke er en ledig medarbejde.
Det må også gerne være så advanceret så en given afdeling kan stilles videre
til et extern nr (her tænker jeg især på mobil) samt mulighed for videre
udvidelse til IP-telefoni.

Nogen der har et bud på nogle mærker der kan klare ovenstående og en et vift
af i hvilken prisklasse vi bevæger os i?

/Dennis

Fra : Allan Lagrand

Dato : 06-01-02 20:19

Hej
Alcatel 4200 og goldstar (LG)

Allan

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:cI0_7.14911$Zm5.1312219@news000.worldonline.dk...

Fra : Christian Pedersen

Dato : 07-01-02 16:05

"Allan Lagrand" <abl@mail.dk> wrote in message
> Hej
> Alcatel 4200 og goldstar (LG)

Alcatel er dyr meget dyr!
men LG muligvis jo - kan desværre ikke huske hvad de koster - men under
halvdelen af Alcatel (mener jeg)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-02 18:50

"Christian Pedersen" <cvp@mail.dk> wrote in message

> "Allan Lagrand" <abl@mail.dk> wrote in message
>
> Alcatel er dyr meget dyr!
> men LG muligvis jo - kan desværre ikke huske hvad de koster - men under
> halvdelen af Alcatel (mener jeg)

Hvad bevæger vi os i af prisleje her?
Chefen skulle jo nødigt få hjertestop når han får prisen i telefonen ;)

/Dennis

Fra : Allan Lagrand

Dato : 07-01-02 19:23

Hej
Et gæt
Alcatel 4200C ca 20000 - 30000
LG halv pris

meddelelse news:0bl_7.15209$Zm5.1406105@news000.worldonline.dk...

Fra : Christian Pedersen

Dato : 07-01-02 21:51

> Alcatel 4200C ca 20000 - 30000
> LG halv pris
> Allan

Det lyder fornuftig - mener dog at kunne huske noget om Ca 45 - men det kan
være ny pris da Alcatel kom ud - men jeg tør ik sige det 100

Fra : Christian Pedersen

Dato : 08-01-02 15:27

4200c koster omkring 20.000

Fra : Carsten

Dato : 07-01-02 20:41

Hej dennis
Ericsson bf50 kan alt det du efterspørger,men send mig en mail på.:
carsten@biinfeldt.dk og lad os tage en chat om det.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-02 23:24

"Carsten" <carsten@biinfeldt.dk> wrote in message
> Hej dennis
> Ericsson bf50 kan alt det du efterspørger,men send mig en mail på.:
> carsten@biinfeldt.dk og lad os tage en chat om det.

Ehm, jeg går lidt ind for at holde det her i nyhedsgruppen så andre kan søge
tilbage og måske drage nytte af de folk der nu engang måtte være her :)
Har du nogle praktiske erfaringer med Erricson siden du anbefaler den så
specifikt?

/Dennis