Mobil telefon med kalender
Fra : Ole B. Nielsen

Dato : 06-01-02 18:39

Findes der i dagens Danmark en mobil telefon hvor der også er en kalender. En form for en Palm med
telefon i, eller omvendt....

mvh Ole

Fra : Devast8or

Dato : 06-01-02 18:44

8210 har en kalender funktion. Den er godt nok ikke sindssygt avanceret, men
man kan da skrive bemærkninger og få den til at bippe når man har lyst. Om
det har noget som helst med en Palm's funktioner skal jeg så ikke kune sige.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Devoted

Dato : 06-01-02 18:55

Jeg har en Nokia 9000i som jeg vil af med.
Der medfølger cd, diskette, kabel samt det orignale batteri og manualer.

1000.- eller højeste bud
Mvh...Søren

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-01-02 18:58

ole.nielsen@get2net.dk (Ole B. Nielsen) skrev i

> Findes der i dagens Danmark en mobil telefon hvor der også er en
> kalender. En form for en Palm med telefon i, eller omvendt....

Man må da kunne få begge i en BT version så er det jo ikke noget prob...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Peter Dahl

Dato : 06-01-02 19:12

Jeg har købt Alcatel 501 - indeholder kalender med alarm, og så kan den
sync. med Outlook!
Iøvrigt en god telefon.

Peter

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 06-01-02 19:19

On Sun, 6 Jan 2002 19:11:51 +0100, "Peter Dahl" <P_Dahl@tiscali.dk>
wrote:

>Jeg har købt Alcatel 501 - indeholder kalender med alarm, og så kan den
>sync. med Outlook!
>Iøvrigt en god telefon.

Motorola Accomplin 008. Suveræn telefon, se mere hos Motorola.

Fra : Ole B. Nielsen

Dato : 06-01-02 23:28

On 06 Jan 2002 17:58:27 GMT, Boris Mathiasen <admin@gsmunlockNO.dk> wrote:

>ole.nielsen@get2net.dk (Ole B. Nielsen) skrev i

>Man må da kunne få begge i en BT version så er det jo ikke noget prob...!

> [...]

Øh... BT version ?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-01-02 09:03

> Øh... BT version ?

Blå Tand?!

/bm

Fra : **TRADS**

Dato : 06-01-02 19:31

Det gør der,og jeg har vidunderet tilsalg:

S35i( er ikke simlåst), med WAP, indbygget antenne,modem,
spil,alarm,stopur,kalender, diktafon, infrarødt interface, stemmestyret
opkald, intelligent ordbog, data og fax, lav din egen ringetone, og meget
mere.... Vejer 99 g, op til 220 timer standbytid eller 6 timer taletid.

NYPRIS: 2895 kr. I Fona

Min pris: 1300 kr.

Fra : Hans-Jacob

Dato : 07-01-02 09:32

> [...]
> opkald, intelligent ordbog, data og fax, lav din egen ringetone, og meget
> mere.... Vejer 99 g, op til 220 timer standbytid eller 6 timer taletid.

Jeps så kom den igen....
Mon han har en kladde til at ligge han smider afsted hvergang der er det
mindste med telefon og køb i gruppen (som jo ikke engang er lavet til køb og
salg...?)

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : **TRADS**

Dato : 07-01-02 16:56

">
> [...]
> mindste med telefon og køb i gruppen (som jo ikke engang er lavet til køb

Så må vi jo til at besvare direkte til dem med indlæg -- - for at undgå
dine åndsvage bemærkninger..

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 08-01-02 14:15

> Så må vi jo til at besvare direkte til dem med indlæg -- - for at undgå
> dine åndsvage bemærkninger

Ja det må du jo hellere.
Jeg (og sikkert også mange andre) vil gerne undgå at Markedsgrupperne bliver
blandet sammen med debat grupperne ikke?

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-01-02 19:35

Ole B. Nielsen skrev i dk.teknik.telefoni.mobil:
> Findes der i dagens Danmark en mobil telefon hvor der også er en
> kalender. En form for en Palm med telefon i, eller omvendt....

Nokia 6210 har kalender. Med kabel eller infrarød kan den synkroniseres
med Microsoft Outlook eller Lotus Org.

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6210/egenskaper.html

Lars

Fra : Peder Hansen

Dato : 06-01-02 19:55

T39m har også en kanon kalender

Fra : Jens Peter Hansen

Dato : 07-01-02 00:46

"Ole B. Nielsen" wrote:

> Findes der i dagens Danmark en mobil telefon hvor der også er en kalender. En form for en Palm med
> telefon i, eller omvendt....
>
> mvh Ole

Sikke mange der i denne tråd ønsker at afhænde deres udemærkede telefoner med kalender. De står nok
alle og tripper efter at få den pt. eneste smartphone på markedet - Accompli 008.

mvh jph

--

kontakt@JensPeterHansen.dk
Tlf. 86 47 95 21 / 24 48 16 04

Initativtager til PurhusNet - et virtuelt mødested for borgere i Purhus kommune
http://www.PurhusNet.dk

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 08-01-02 15:32

"Jens Peter Hansen" <kontakt@JensPeterHansen.dk> wrote in message
> [...]
> udemærkede telefoner med kalender. De står nok
> alle og tripper efter at få den pt. eneste smartphone

Ja og nej - jeg har lige fået at vide at den jeg har bestilt er kommet
så den skal jeg da hente senere i dag :)

Jeg har dog ikke en gammel mobiltelefon til salg :)

Grunden til købet er at jeg tidligere havde en Palm Vx, men den
blev stjålet og så skulle der jo findes en afløser - valget faldt på
Motorolaen.

Jeg vil (måske :)) prøve at notere lidt ned og så poste mine
erfaringer med telefonen her i gruppen, hvis det har interesse?

--
Jørgen Ramskov - Folding for the Cause!
http://arstechnica.com/etc/dcteams/dc_teams.html

Fra : Peter Rongsted

Dato : 07-01-02 06:55

ole.nielsen@get2net.dk (Ole B. Nielsen) wrote:

>Findes der i dagens Danmark en mobil telefon hvor der også er en kalender. En form for en Palm med
>telefon i, eller omvendt....

PDA med telefon: Nokia 9210, Motorola Accompli 008, Ericsson R380e og
Siemens SX45. Jeg er ikke sikker på om de sidste to er i forretningerne
endnu. Der skulle også være en Sagem på vej.

Telefon med kalender: Nokia 6210, Siemens S45/ME45, Ericsson T39 og T68
(og mener jeg T65). De fleste kan synkroniseres med Outlook med gratis
programmer. Nokia kan også synk med Lotus Notes og Organiser - til
Ericsson koster det ekstra.

Peter

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-01-02 17:06

On Mon, 07 Jan 2002 05:54:36 GMT,
Peter Rongsted <nulldev@rongsted.dk> wrote:

> [...]
> (og mener jeg T65). De fleste kan synkroniseres med Outlook med gratis
> programmer. Nokia kan også synk med Lotus Notes og Organiser - til

Du mangler lige min 1 kr. telefon. Alcatel OT 501. Kalender, contacts
database (med 4 telefonnumre, 3 e-mails etc pr. bruger, og sync med
Lotus Notes og Outlook).

Fra : Peter Rongsted

Dato : 08-01-02 08:31

nospam@home.terminal.dk (Povl H. Pedersen) wrote:

>Du mangler lige min 1 kr. telefon. Alcatel OT 501. Kalender, contacts
>database (med 4 telefonnumre, 3 e-mails etc pr. bruger, og sync med
>Lotus Notes og Outlook).

Jep, den glemte jeg. Kender den ellers godt, min bror har en. Og den har
en glimrende kalender. Mon ikke også det gælder for 511 og 711?

Peter