En på " lampen "...*S*
Fra : A. Knudsen

Dato : 06-01-02 18:31

Hejsa !

Håber, at I har haft en god weekend.
I dag skulle der klippes kløer.

Jeg lægger ud med Tilde, hun er jo en lille sej dame, så det klarer hun i
stiv arm.
Så er det Oscars tur. Jamen , hvad skal jeg sige .......*G*
Ham må jeg ordne kløer på, som jeg har lyst. Endda , når han ligger og
slapper den i sin radiatorseng...

Tøsen, hmmmm. Hun er ikke vild med det , men finder sig i det.
MEN i dag , syntes damen ikke, at vi skulle ordne kløer. Så hun gav sig til
at hyle utilfreds.
Så kom Oscar rendende , tyk hale og ser ret " muggen " ud....
Jeg tænker : åh åh, hvad nu.

Kommer han for at hjælpe Tøsen mod " onde mor "..*S*
Men næææ - han stopper sgu foran Tøsen og hun får en på lampen .
Måske for at sige til Tøsen : Så opfør dig dog ordentlig !

Jeg var helt målløs, det samme var Tøsen. Da hun havde sundet sig, stak hun
Oscar et par - med det resultat , at han stak et par stykker mere til hende.
Så blev der ro i lejren, og kløerne blev klippet.

Jow jow, " lille " Oscar rullede sig ud i dag.

Tilde har det, gudskelov, fint igen. Efter et par dage på pencillin, kunne
man se, at det gik stille fremad.
Nu kører den atter på højeste blus, hvor der bliver leget med de andre to.
Samt sovet arm i arm.....

Det var lidt nyt herfra....

Hilsen
Anya , Oscar ( som sover rævesøvn nu ) , Tøsen ( som roder med sin
æggeskal ) og Tilde ( som lige er kommet ud fra bakken ).

Fjern x'erne fra min emailadresse ved svar.

http://www.anya.esenet.dk

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Kate

Dato : 06-01-02 18:50

Hahahahaha, hvad kan man sige andet end der er fuld valuta for pengene
når man har dyr
Når jeg tager en kat for at klippe klør forsvinder de to andre på
mirakuløs vis Ingen hjælp at hente på den front her.
Herlig historie.
Og Dejligt at Tilde er blevet frisk igen.

Kate

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-01-02 20:18

Hej Anya

*LOL* for en sjov historie. Det er ikke småting man oplever, med de små
pelstotter.
Godt du har Oscar, så han kan holde styr på tropperne *G*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : A. Knudsen

Dato : 07-01-02 09:18

--

> Hej Anya
>.
> Godt du har Oscar, så han kan holde styr på tropperne *G*

- Jeps.

Manden var ikke hjemme. Så Oscar havde nok taget ret bogstaveligt, at han nu
var MANDEN.
Derfor skulle han passe på mor og holde styr på pigerne - det må man sige,
at Oscar klarede til UG ...*GG*

Oscar er en " sjov fætter ".
Når jeg ligger inde i sengen , kommer han daffende og lægger sig til rette
mellem mine lår. Ingen andre steder duer.
Og hvor kan han dog blive fornærmet, hvis en af de andre to har taget
pladsen.

For noget tid siden, havde Tøsen & Tilde taget hans plads sammen. Uha.....
Smækfornærmet gik han sin vej.
MEN ligge der ville han jo , og de flyttede sig ikke !
Så møflede han sig i mellem dem, så jeg endte med at have 3 katte liggende -
og jeg er kun 165 cm. Så det er altså ikke Gitte Stallone ben, jeg har..*G*

Når manden går senere i seng end jeg, tager han kattene ud, når han skal i
seng.
2 Pers. og tre katte i 3/4 seng - nej tak.
Så tager han dem en efter en og bærer dem.
Oscar bliver båret ind i hans elskede radiatorseng. Tilde ind i sin sove
stol. Og Tøsen på SIN plaid i sofaen.
Jeps - VI har fået manden opdraget godt...*G*

MEN, lidt " utilfreds " med ham er jeg alligevel *S*.
De fleste af mine pakkekalendergaver , var til kattene.....
Han ved, hvordan han skal charmere mig *GF*

Jeg vil slutte, ellers får det jo ingen ende.

Hav en god dag.

Hilsen os fra
Esbjerg.

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 06-01-02 22:59

*LOL* hvor er det godt at Oscar kan sørge for at du kan få lavet dit
arbejde...*S*

Camilla Christiansen