Kan nogen anbefale gamle adventurespil?
Fra : damn

Dato : 06-01-02 18:22

Jeg er på udkig efter nogle gammle gode adventure spil, jeg spiller
iøjeblikket Escape from Delirium som er meget sjovt. Det skal helst være
noget på samme kvalitets niveau.

Fra : Seth

Dato : 06-01-02 18:53

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg er på udkig efter nogle gammle gode adventure spil, jeg spiller
> iøjeblikket Escape from Delirium som er meget sjovt. Det skal helst være
> noget på samme kvalitets niveau.

Uha der er jo bunkevis af gamle fede adventures!!

Sam & Max
Full Throttle
Space Quest serien
Leisure Suit Larry Serien
Police Quest Serien
Gabriel Knight Serien
Day of the tentacle
Monkey Island serien
Blade Runner
The Longest Journey
Quest for Glory serien

og jeg kunne blive ved....

Seth

Fra : _dentro_

Dato : 06-01-02 23:16

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Countdown - totalt stilet spil!
Du kan bl.a. få det her:
http://www.theunderdogs.org/game.php?name=Countdown

_dentro_

Fra : Torben Larsen

Dato : 06-01-02 23:18

Broken Sword 1 &2
Simon the Sorcerer
Alt fra LucasArts

Torben

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-02 11:16

damn wrote:

> Jeg er på udkig efter nogle gammle gode adventure spil, jeg spiller
> iøjeblikket Escape from Delirium som er meget sjovt. Det skal helst være
> noget på samme kvalitets niveau.

HHGTTG - hvis du altså kan li Douglas Adams
Day of The Tentacle

og vha. en ZX Spectrum emulator The Hobbit og Lords of the Rings

Mvh

Bruno

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 07-01-02 13:13

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> HHGTTG - hvis du altså kan li Douglas Adams
> Day of The Tentacle
>
> og vha. en ZX Spectrum emulator The Hobbit og Lords of the
Rings

Zork 1-3

--
With many Thanks