Michael Jacksons nye !
Fra : j o e y

Dato : 06-01-02 18:00

Hey gruppe -

Jeg ville bare lige dele min glæde med jer andre Jeg har lige købt
Michael Jacksons nye album "Invincible", og det rykker. Jeg har hørt nogle
steder, at det skulle være et kæmpe flop! OVERHOVEDET IKKE - det er super
lækkert. Det får én til at tænke på hans storhedstid omkring Dangerous
albummet. Det er 16 rigtig, rigtig lækre numre - hvor man godt kan høre hvor
meget tid der er blevet brugt det. Og han tager HELDIGVIS en drejning væk
fra hele det der "save-the-world/I'm-God/I-love children"-image. Cden er
ikke helt fri fra børnestemmer, men det er slet ikke i en sådan ovældende
grad som History albummet...

Mit råd til jer er, at I skal skynde jer ud og købe hans album så hurtigt
som muligt. Også selvom man ikke lige synes at MJ er verdens sejeste mutant,
så er invicible albummet meget R'n'B inspireret - Hvilket klær' MJ enormt

Hyg jer - joey

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-01-02 19:49

On Sun, 6 Jan 2002 18:00:08 +0100, "j o e y"
<blackjoey83@IHATESPAMhotmail.com> wrote:

> [...]
>så er invicible albummet meget R'n'B inspireret - Hvilket klær' MJ enormt

Well nu har jeg da haft albummet siden det udkom og er skam
overvejende tilfreds med det.
Men....at den kommer tæt på Dangerous er jeg ikke enig i. Men klart
bedre end HIStory og BOTD.
Der er lidt for mange kedelige/ligegyldige numre på Invincible. Det
kan jeg ikke sige om Dangerous.
Det savner mest på Invincible er udvikling.

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 06-01-02 19:47

Hej Joey!

Jeg er helt enig med dig!

MKH

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-01-02 21:02

Fra : Troels

Dato : 06-01-02 20:33

> meget tid der er blevet brugt det. Og han tager HELDIGVIS en drejning væk
> fra hele det der "save-the-world/I'm-God/I-love children"-image. Cden er

ahhh..... Cry (eller hvad den nu hedder) som jeg indimellem har hørt på P3
har da lidt "save the world" over sig det

Et lille citat:

"You can change the world (I can't do it by myself)
You can touch the sky (gonna take somebody's help)
You're the chosen one (I'm gonna need some kind of sign)"

og et mere:
"And when that flag blows
There'll be no more wars
And when all calls
I will answer all your prayers

Change the world"
så helt glemt det mener jeg nu ikke han har....

/Troels

http://home.musling.dk/~lundlaursen/dureforsog/
-Düreforsög-bootleg-bytte-bytte??? Send mig en mail tllund@hotmail.com

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 06-01-02 20:44

> [...]
> lækkert. Det får én til at tænke på hans storhedstid omkring Dangerous
> albummet. Det er 16 rigtig, rigtig lækre numre - hvor man godt kan høre

Jeg fik albummet i julegave fra mit gamle arbejde. Jeg hahørt den nogle
gange, og mener klart at den første halvdel af albummet er den bedste.
Derefoter kommer der en masse sødsuppe...ikke lige min stil.

--
Morten Bock Sørensen
Århus N

Fra : j o e y