Jeepers Creepers *Spoiler*
Fra : Peter Fleinert

Dato : 06-01-02 18:03

Efter aat have set denne, efter min mening, dårlige teenage slasher, er der
noget der inderer mig.
Hvad er det for en slutning??? Hvad er årsagen til at Darry bliver flået og
hvad var det helt præcist Jeepers kunne bruge ved Darry. Var Jeepers ved at
lave en menneskedragt eller er jeg helt afmarcheret?
Måske kan det være derfor jeg ikke fandt filmen specielt god, nu når jeg
ikke helt har forstået slutningen.

Peter.

Fra : Geir Friestad

Dato : 06-01-02 18:14

Peter Fleinert <fleinert@whatthefuck.com> wrote:

| hvad var det helt præcist Jeepers kunne bruge ved Darry.

Øynene hans.

--
Geir Friestad || geir@portman.org || www.portman.org
"Animation of the Balrog finally proves that computer

Fra : Zeki

Dato : 06-01-02 19:34

Hele filmens plot går ud på at Creeperen skal samle unikke dele af
menneskekroppe, baseret ud fra lugt. Så noget tyder på at du ikke har fulgt
godt nok med.

I øvrigt blev jeg positivt overrasket over denne film. Plottet er måske ikke
det mest originale, men lyssætningen er helt formidabel og spilller en meget
vigtig rolle. Derudover spiller de to unge (især ham fyren) ganske
glimrende.

Zeki

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-01-02 23:26

"Zeki" <zeki@image.dk> skrev i en meddelelse
> Hele filmens plot går ud på at Creeperen skal samle unikke dele af
> menneskekroppe, baseret ud fra lugt. Så noget tyder på at du ikke har
fulgt
> godt nok med.

Jeps.

> [...]
meget
> vigtig rolle. Derudover spiller de to unge (især ham fyren) ganske

Vi er sgu helt enige. De to unge spiller faktisk rigtigt godt, og
troværdigt, og lyssætningen _er_ ganske flot.

Jeg var hooked hele filmen. Det var iøvrigt den mest spooky truck siden
Spielberg's Duel. Fandme den var uhyggelig.

Se ekstramaterialet på DVD'en. Det er temmeligt godt.

Thomas

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 08-01-02 23:28

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> skrev i en meddelelse
> Efter aat have set denne, efter min mening, dårlige teenage slasher, er
der
> noget der inderer mig.

Se, allerede der er du faldet af. Du kalder filmen en teenage slasher, og
det er det ihvertfald ikke.

Se filmen igen.......og igen, for den er rigtig god.

Helstøbt horror sgu.

Thomas