Jeg prøver igen: The Gift *SPOILER*
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-01-02 17:27

Mit første indlæg er forsvundet så I får den lige igen (og så håber jeg at
jeg selv kan se med denne gang)

Så denne fremragende film igår og var helt med lige til slutningen.... måske
er jeg fatsvag, men gider nogen forklare mig hvordan Buddy kunne nakke Wayne
hvis han var død?... skal jeg bare slå mig til tåls med han var et spøgelse
der hjalp hende eller er der en dybere sammenhæng jeg ikke har fanget?....

sniper_Nolight

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-01-02 09:56

HALLO, JA HAN VAR ET SPØGESLE!!!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-01-02 15:49

> HALLO, JA HAN VAR ET SPØGESLE!!!

ok, rolig nu, det var jo blot et spørgsmål.... jeg synes bare det var lige
lovligt langt ude, men ok jeg er ikke dum eller noget.... jeg kan da i det
mindste stave

sniper_Nolight

Fra : Per Kristensen

Dato : 08-01-02 09:15

Ja, men hvorfor skal du så have det forklaret to gange?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-02 14:56

> Ja, men hvorfor skal du så have det forklaret to gange?

hvis du nu læser ordentligt efter vil du kunne se jeg ikke kunne se mit
første indlæg selv og PRØVER IGEN!

Fra : Per Kristensen

Dato : 10-01-02 09:03

> hvis du nu læser ordentligt efter vil du kunne se jeg ikke kunne se mit
> første indlæg selv og PRØVER IGEN!

Du havde da selv svaret på den!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-01-02 11:35

> Du havde da selv svaret på den!

det havde jeg da ikke, det var en del af mit spørgsmål... noget jeg havde
oppe at vende som en mulighed, men mente der måske kunne ligge noget andet
bag... så drop det nu bare og lad vær' med at svare på mine indlæg hvis du
ikke bryder dig om spørgsmålet!... hold kæft mand... nogle mennesker herinde
de er langt ude..