GPRS og Bluetooth på T68 og WinCE
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 06-01-02 16:59

Jeg har lige skrevet et par ord om mit besvær med opsætning af
Bluetooth og GPRS på en T68 og en Jornada 720.

http://www.jaydee.dk/?id=39

Brug det som I har lyst, og sig til hvis I har rettelser.

Håber det kan spare noget arbejde for ligesindede;)

/JD

Fra : Siggy

Dato : 07-01-02 01:07

Kanont dok..

Ville lige høre om du har nogen erfaringer med en palm Vx (istedet for en
Jornada 720, men samme 'problematik'), har nemlig en liggende, men kan ikke
lige finde ud af hvad om der overhoved er noget smart at bruge den til når
man har en T68.. Nogle ide'er..

btw. Ved du positivt hvor mange mails der kan ligge i T68, har fået en del
bud efterhånden..?!!

Mvh - Sizi

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 07-01-02 13:57

On Mon, 7 Jan 2002 01:06:43 +0100, "Siggy" <partymaker_dk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>lige finde ud af hvad om der overhoved er noget smart at bruge den til når

hmm nej har ikke prøvet. Men jeg har da en PalmV liggende, som jeg
lige vil lege lidt med.

Det burde være rimeligt lige til at bruge GSM data via IrDa. GPRS ser
i følge en hurtig søgning på groups.google.com ud til at være lidt
mere drilsk.

Bluetooth kræver noget i stil med denne fyr her:
http://www.tdksys.com/blue5/index.html

>btw. Ved du positivt hvor mange mails der kan ligge i T68, har fået en del
>bud efterhånden..?!!

Nej desværre. Jeg er ikke specielt imponeret af mailklienten. Bruger
PDA'en i stedet.