Et godt tilbud?
Fra : Louise Aaby

Dato : 06-01-02 17:08

www.r1dvd.dk sælger Buffy season 1 til 499,- De vil have 600 for den hos
Futurent.

Er det ikke et godt tilbud?

Mvh

Lolle

Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-01-02 17:50

>www.r1dvd.dk sælger Buffy season 1 til 499,- De vil have 600 for den hos
>Futurent.
>
>Er det ikke et godt tilbud?

Både og... det er billigt for et R1 sæt. Men sammenlignet med hvad det
tilsvarende R2 sæt koster, så er det ikke noget særligt. Så hvis der
ikke er nogen speciel grund til, at det skal være R1, må jeg så
foreslå, at du prøver at kigge her:

Buffy hos Benson's World
<http://www.bensonsworld.co.uk/productsearch.asp?search=buffy+dvd&option=Title>

Buffy hos Blackstar
<http://www.blackstar.co.uk/circle/search?words=buffy+dvd>

Priserne er stort set identiske. Og da begge steder sender fragtfrit,
og der heller ikke skal betales told, så vil 1. sæson af Buffy fra
f.eks. Benson's World koste:

£40,45 * 12 = kr. 485,50

Desuden er R2 udgivelserne længere fremme end R1, (hvor det generelt
halter lidt med TV-serier - bortset fra X-Files). Og som en ekstra
bonus får du PAL i stedet for det der NTSC-crap...

Mvh, Claus
---
e-mail: cnn@post6.tele.dk
homepage: http://home6.inet.tele.dk/cnn

Fra : psycrow

Dato : 06-01-02 18:55

Blackstar sender da ikke fragtfrit...

Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-01-02 19:26

>Blackstar sender da ikke fragtfrit...

Ups. Min fejl - jeg beklager... det mente jeg bare. Nok derfor jeg
ikke har handlet så forbandet meget hos dem. Men Benson's World de
sender i hvert fald fragtfrit. :)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : psycrow

Dato : 06-01-02 20:03

Ja, jeg plejede også at handle hos dem, men det gider jeg ikke mere (nok
også fordi jeg kun køber R1

Fra : Rasmus

Dato : 07-01-02 00:09

"Louise Aaby" <lolleaa@peril.dk> wrote in message
> www.r1dvd.dk sælger Buffy season 1 til 499,- De vil have 600 for den hos
> Futurent.

Hmmm. Vi har den til kr. 399,95 (på lager!)... (c:

MVH
Rasmus
Axel Music

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-01-02 01:55

Rasmus skrev:

> Hmmm. Vi har den til kr. 399,95 (på lager!)... (c:

Kan I så ikke snart få ordnet det sådan, at man let og elegant kan
handle online hos jer? Det er jo ikke første gang, I er billigst! ;)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse