Foto
IBM760 5420
Teil 3020
gode eller dårlige erfaringer ?
Fra : U. Pedersen

Dato : 06-01-02 15:19

Hejsa, og godt nytår.

Nogen af Jer der kender denne "biks" http://www.photoshop.dk/
og ved om det er en rimelig stabil biks at handle med ?

på forhånd tak

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : PJ

Dato : 06-01-02 21:41

Hvad mener du med BIKS? Og er det noget nedladende - lyder sådan?

PJ

U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:n4ng3uk4vej2q0kmoch2e0thb9qkig9fhp@4ax.com...

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-01-02 22:13

PJ wrote:

> Hvad mener du med BIKS? Og er det noget nedladende - lyder sådan?

Hvorfor synes du det ord er negativt ladet...?

Jeg spørger fordi en af mine kunder hedder Byggebiksen eller i daglig
tale Bygbix, det er et super seriøst firma, der satser på at sælge
kvalitet, og de har rimmelig med success...!

Fra : PJ

Dato : 06-01-02 23:40

Måske jeg opfatter biks -som biksemad - som er rester/levninger fra den rene
vare og dermed et billigprodukt. Og navnet skal nok fortolkes i den ånd den
er givet - negativt eller positivt. Iøvrigt var det mig der spurgte (o:

PJ

Skriv nu ikke du kender kokke der laver luxusbiksemad.

Fra : PJ

Dato : 07-01-02 00:39

Supl.
I Politikens Nudansk ordbog står der Biks = Lille Tarvelig Butik- samt Biks
= Jukse Rode Mixe Nixen Bixen.

Det er så politikens udgave af ordet - Men mon ikke vi er af sporet nu?
(o:)

PJ
Så din kundes butik - har nok en smart indehaver!

Fra : Jens Kristoffer Niel~

Dato : 07-01-02 11:20

>U. Pedersen <ulf.pedersen@it.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:n4ng3uk4vej2q0kmoch2e0thb9qkig9fhp@4ax.com...

Jeg har handlet med dem en enkelt gang - købte en billig flash der.
Varen kom til tiden og der var ikke nogen problemer. Det er min eneste
erfaring med dem, så det er ikke meget at gå efter, men umiddelbart
positivt.

/Kristoffer

--
Persons attempting to find a motive in this narrative will be prosecut-
ed; persons attempting to find a moral in it will be banished; persons

Fra : Bjarne

Dato : 07-01-02 12:00

Hvis dit ærinde kun er ordkløveri - så undlad at svare !!!
Det er knaldhamrende irriterende når man venter et seriøst svar på et
(seriøst) harmløst spørgsmål.
m.v.h.
Bjarne

Fra : U. Pedersen

Dato : 07-01-02 13:32

On Mon, 07 Jan 2002 11:20:09 +0100, Jens Kristoffer Nielsen
<dummy2@jkn.dk> wrote:

> [...]
>Varen kom til tiden og der var ikke nogen problemer. Det er min eneste
>erfaring med dem, så det er ikke meget at gå efter, men umiddelbart

Tak, det var da rart at der er posetive reaktioner.

Biks eller ej, så er det vist bare en gang flueknepperi om jeg kalder
en butik for en biks.