Opsætning af 8310 og Data med Orange.
Fra : Anders Berg

Dato : 06-01-02 14:58

Nogen som ved hvordan jeg sætter min Nokia 8310 op, hvis jeg skal på nettet på
den bærbare. Har lige tilmeldt mig Data hos Orange. Han vidste bare ikke
hvordan jeg skulle sætte telefonen op. UKOMPETENTE medarbejder siger jeg
bare!!!

Anders

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 06-01-02 15:49

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> UKOMPETENTE medarbejder siger jeg bare!!!

Ukompetent bruger siger jeg bare.

Hvor svært kan det være ?

--
HAA

Fra : alwresuihalert

Dato : 06-01-02 15:58

snip
> [...]
> den bærbare. Har lige tilmeldt mig Data hos Orange. Han vidste bare ikke
> hvordan jeg skulle sætte telefonen op. UKOMPETENTE medarbejder siger jeg

Slå infrarød til.

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-01-02 16:22

> [...]
> den bærbare. Har lige tilmeldt mig Data hos Orange. Han vidste bare ikke
> hvordan jeg skulle sætte telefonen op. UKOMPETENTE medarbejder siger jeg

Man må forvente at en bruger der tilmelder sig data på forhånd har sat sig
ind i bruges af denne tejeneste. Telefonen skal bare have aktiveret
indfrarød port, og så skal du lave en internet opkobling på din computer
ligesom du gør med et almindeligt analog modem. Telefonen vil når du
aktiverer infrarød og ligger den ved siden af din pc´s indfrarøde port,
blive indentificeret som hardware af windows og du skal herefter installerer
nogle modemdrivere til telefonen.

Fra : Anders Berg

Dato : 06-01-02 21:16

HVORDAN FAEN VIL I HAVE JEG SKAL VIDE DET, NÅR ORANGE IKKE EMGANG VED
DET????????

LIGESOM NÅR MAN SÆTTER INTERNET OP PÅ EN PC, SKAL MAN VEL BRUGE NOGLE NUMRE,
SOM DEN KAN RINGE OP TIL!!!

I er da for latterlige at høre på!!!!

Anders

Fra : Michael Jensen

Dato : 06-01-02 22:15

> [...]
> DET????????
>
> LIGESOM NÅR MAN SÆTTER INTERNET OP PÅ EN PC, SKAL MAN VEL BRUGE NOGLE

Hvis det var den samme telefon du brugte overfor den stakkels service
medarbejder ville jeg da nødigt være i hans/hendes sted.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 06-01-02 21:22

"Michael Jensen" <michael-j@FJERNDETTETcool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> aktiverer infrarød og ligger den ved siden af din pc´s indfrarøde port,
> blive indentificeret som hardware af windows og du skal herefter

Og så skal opkaldsprofilen ringe til '+45 26265555'.

--
Mvh HAA.