"Ping" på >100 ved spil over nette i Q2
Fra : M-Olesen

Dato : 06-01-02 14:10

Hej når jeg skal ha tæv over nette (2 x adsl 256/128) får jeg in ping tid på
over 100, er det noget man bare skal leve med eller er der nogle små triks
(opsætning af Q2, osv.)??
Det er jo ikke noget der gør det nemmer at overleve, når de andre sidder
lokalt med en "ping" på < 15.

Vi køre begge "Opasia".

mvh.
-MO-

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-01-02 17:09

Jeg mener ikke at en ping på 100 er noget problem. Jeg har adsl 256/128 og
pinger imellem 60 og 170 (normalt over 100) og jeg synes at wolfenstein køre
perfekt også med mange i spillet på en gang.

Thomas

Fra : M-Olesen

Dato : 06-01-02 19:39

Hmm. måske er det bare mig, men føler dog det er en fordel selv at være
"server" (lille ping).
Men en ping på 100 er ikke unormalt kan jeg for stå!

mvh.
_-MO-_

Fra : Lars Haugaard Jensen

Dato : 06-01-02 20:27

jeg plejer at spille på omkring 60-100 med 256/256