Klage over POPPI DYRECENTER Akvarie Afd.
Fra : sbj

Dato : 06-01-02 14:18

Klage over POPPI DYRECENTER Akvarie Afd.

Jeg var nede og købe en Sugemalle og en vandplante i Poppi dyrecenter på
kongelundsvej på amager da jeg kom hjem gjorde jeg som jeg plejede at gøre
jeg lagde fiske i den tætte pose ned i vandet og lod den ligge ca 30 min, så
lukker jeg den ud uden at hælde vandet fra posen med ned i akvariet for jeg
havde set at der lå en lille blå/grøn alge i fisken har det godt indtil
dagen efter så er den død og mine scalarer hugger i den for de er jo alt
ædende. Men så tager jeg ned i POPPI DYRECENTER for at klage jeg siger at
min sugemalle er død dagen efter at jeg lukkede den ud og Hun siger så nede
i forretningen at jeg skulle komme ned med fisken og en vand prøve for de
har 24 "returret" MEN det var jo lidt svært når at alle forretningerne havde
lukket efter jul i et par dage men hun siger bare at deres akvarier er så
nyopstartet at der er ingen ting er galt med dem så det er der ingen ting at
gøre ved jeg forklaret også at der var en blå/grøn alge i vandet med den nye
sugemalle, men det var altså løgn sagde hun og det kunne ikke passe. Og hun
nægtede at give mig en ny fisk jeg forklaret også at jeg havde haft akvarie
i 20 år og at det var første gang at det var sket, jeg syntes at der er SÅ
dårligt at hun næsten står og siger at jeg direkte lyver og at det er SÅ
dårlig service, så der køber jeg INGENTING mere.
Møgforretning.
Hvad kan man gøre her?

Med Venlig Hilsen Stefan Jessen

Fra : thomas schreiber

Dato : 06-01-02 14:23

Lade være med at købe mere hos dem.

Hvilken malle var det? Hvis det var en vildfanget L et-eller-andet til 900,-
ville jeg nok finde en måde hvorpå jeg fik mine penge tilbage, men hvis det
"bare" en ancistrus eller lign. ville jeg nok bare lære af det.

Thomas Schreiber
-
http://www.stall.dk

Fra : sbj

Dato : 06-01-02 14:37

Det var bare en ganske alminde lig en men aligevel...

men tak.

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a19j1s$apj$1@sunsite.dk...

Fra : Carsten Gall

Dato : 06-01-02 23:56

sbj <stefan.b.jessen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:K6YZ7.66$BT4.3193@news.get2net.dk...
> Klage over POPPI DYRECENTER Akvarie Afd.

Jeg kan godt forstå dig, men alligevel kan jeg også godt forstå
forretningen.

For en hel masse år siden arbjede jeg selv i den akvarieforetning, og
alle de historier
som folk kom med hvordan de havde behandlet fisken, der var ikke, det de
ikke havde gjort
for at behandle den ordentligt, men mange gange viste det sig at være
løgn fra ende til anden,
når historien blev pillet lidt fra hinanden.

Jeg forstår ikke hvad du mener med den grønne alge?? Hvad skulle den
have gjort?

Du kunne jo have puttet fisken i fryseren, indtil du skulle ned og klage
over dødsfaldet,
så havde du sikret dig bevismateriale.

Carsten