Country-hitlister i Danmark
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-01-02 13:49

Skal vi ikke fortsætte lidt med hitlisterne.
Er der nogen som har kendsab til egentlige country-hitlister som udsendes
på radio i Danmark ? - Her er et eksempel:
Radio Limfjord, Nykøbing (Viborg Amt)
Søndag kl. 18-20: Billboard`s Officielle Country Hitliste

Fra : alice_trauelsen

Dato : 07-01-02 15:08

"Åge Halldorsson" skrev d. 06-01-02 13:49 dette indlæg :
> [...]
> på radio i Danmark ? - Her er et eksempel:
> Radio Limfjord, Nykøbing (Viborg Amt)
> Søndag kl. 18-20: Billboard`s Officielle Country Hitliste

Hej
Jeg er studievært på udsendelse Country Biksen på Radio Luna i Odense og
her spiller jeg countyr hver lørdag fra 15 til 16. Lisen over det jeg
har spillet og faktisk playlisten og Dansk toppen lægger jeg ind på
hjemmesiden og det er www.radio-luna.subnet.dk

Mange hilsner
Alice
Radio Luna

http://www.kandu.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-01-02 17:29

Er der nogen, der kender til radiostationer, der kan høres i København, som
spiller countrymusik???
mvh Eva

alice_trauelsen <alice_trauelsen.news@kandu.dk> skrev i en