tabeller i frontpage og netscape
Fra : Jarl og Maria

Dato : 06-01-02 12:39

Hej

Et lille men dog irriterende problem.
Når man opretter tabeller i Frontpage så kan man sætte " table border="0" "
hvorefter tabllerne er usynlige.
Beklageligvis fungerer dette ikke i Netscape - hvorfor?
Det ser nærmest ud som om tabel border er gennemsigtig og ikke usynlig -
(dårlig forklaring men, jeg kan vist ikke komme det nærmere)
Mit gæt er, at Frontpage laver et eller andet uautoriseret, men jeg har
desværre ikke kendskab nok til HTML til at kunne spotte fejlen?
Håber der er nogen som kan finde denne fejl. (Der er sikkert mange andre,
men i øjeblikket er det mest denne som irriterer)

Et eksempel kan ses her: http://addit.subnet.dk/litteraturogmusik.htm

Med tak for hjælpen

/Jarl

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-01-02 18:01

Nej, Frontpage laver ikke noget uautoriseret her. Netscape 4.x er
simpelthen ikke en særlig god browser.
Fjern border="0" så slipper du af med dit problem og har ingen
borders.

Fra : Torben Roslund

Dato : 08-01-02 21:01

Hov... "Netscape 4.x er simpelthen ikke en særlig god browser."...

Der kom Micro$oft-person op i dig... Netscape er et godt stykke værktøj til
brug på nettet men det er rigtigt, at Netscape er dårlig til CSS. Det er dog
blevet bedre med 6.x

Torben Roslund